کد خبر : 14043
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 شهریور 1397 - 3:47

برخورد جدی پلیس با خودروهای باری حامل نخاله های ساختمانی متخلف

برخورد جدی پلیس با خودروهای باری حامل نخاله های ساختمانی متخلف

شهریارنیوز:با هماهنگی های صورت گرفته بین پلیس راهور و سازمان حمل ونقل بار، با خودروهای باری حامل نخاله های ساختمانی متخلف به صورت جدی برخورد می شود.

image

با هماهنگی های صورت گرفته بین پلیس راهور و سازمان حمل ونقل بار، با خودروهای باری حامل نخاله های ساختمانی متخلف به صورت جدی برخورد می شود.

به گزارش آی نیوز، به منظور هماهنگی و بررسی نحوه همکاری و تعامل پلیس راهور با گشتهای خودروئی و بازرسان سازمان حمل ونقل بارشهرداری ،جلسه ای با حضور سرهنگ آبراهه رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز و فاضل نادری مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار شهرداری تبریز  برگزار شد.

در این جلسه نادری با اشاره به دستورالعمل ها و قوانین مربوط به حمل ونقل بار خصوصآ مصوبه شماره ۳۸۴۵۴/ت۵۳۱۷۲ه مورخه ۲/۴/۹۵هئیات محترم وزیران (برنامه جامع کاهش آلودگی هوای کلان شهرها )، ضمن تقدیر از همکاری روز افزون پلیس راهور باعوامل اجرائی و گشتهای خودروئی سازمان حمل ونقل بار شهرداری ، از روان تر شدن ترافیک و نظم و انضباط در تردد های شهری و کاهش آلودگی صوتی و هوای شهر بعنوان ثمره ی این همکاری ها در آینده ای نزدیک برای کلانشهر تبریز برشمرد.

سرهنگ ابراهه رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز نیز در این جلسه ضمن اعلام آمادگی برای تداوم همکاری با سازمان حمل ونقل بار شهرداری تبریز ، بر لزوم داشتن پروانه فعالیت و اشتغال توسط  تمامی خودروهای باری فعال  تاکید و از اقدام قانونی و جدی درخصوص خودروهای باری حمل کننده نخاله های ساختمانی متخلف خبرداد.

در ادامه موضوعات جلسه از قبیل محدوده پیشنهادی برای صدور مجوزهای زمانی و مکانی  خودروهای باری و همچنین نحوه صدور این مجوزها و همچنین اقدام جدی درخصوص نخاله برهای غیرقانونی مسائلی مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد. 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.