کد خبر : 14054
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 شهریور 1397 - 9:36

فرهنگسراهای شهرداری منطقه ۳ تبریز ساماندهی می شوند

فرهنگسراهای شهرداری منطقه ۳ تبریز ساماندهی می شوند

شهریارنیوز: با حضور شهردار، مسئول امور فرهنگی و اجتماعی و معاون فنی وعمرانی منطقه ۳، وضعیت فرهنگسراهای تحت مدیریت شهرداری منطقه برای ساماندهی، طی جلسه ای مورد بررسی

image

با حضور شهردار، مسئول امور فرهنگی و اجتماعی و معاون فنی وعمرانی منطقه ۳، وضعیت فرهنگسراهای تحت مدیریت شهرداری منطقه برای ساماندهی، طی جلسه ای مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، ساماندهی فرهنگسراهای سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه  طی نشستی با حضور شهردار، معاون فنی و عمرانی و مسئول امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه در مجتمع فرهنگی و هنری دکتر مبین مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست مسئول امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه حجۀ الاسلام و المسلمین حسین اسماعیلی گزارش مبسوطی از وضعیت فرهنگسرا ها و کتابخانه های تحت مسئولیت امور فرهنگی و اجتماعی را به حضار ارائه داد.

شهردار منطقه مرتضی موحدنیا تقویت فرهنگسراها را در اولویت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۳ عنوان کرده و گفت : آموزش مباحث شهروندی برای ارتقاء سطح آگاهی شهروندان درباره حق و تکالیف  متقابلشان ، از اهم برنامه های شهرداری منطقه  در فرهنگسرا های سطح حوزه خویش باید باشد.

وی به لزوم تغییر شیوه مدیریت فرهنگسراها و کتابخانه های سطح حوزه شهرداری منطقه اشاره نموده و تاکید کرد : باید با برنامه ریزی های مناسب ، مطلوب و دقیق و با اجرای برنامه ها و مراسم های ارزشمند شهروندان  و جوانان بیشتری را جذب مراکز فرهنگی هنری کنیم.

شهردار منطقه در بخشی از سخنان خود به مدیریت تخصصی فرهنگسراها و کتابخانه ها اشاره کرده و افزود: باید مدیران مراکز فرهنگی و هنری، درآمدزدایی مراکز فرهنگی را نیز در برنامه ریزی های خود مد نظر قرار دهند.

در انتهای این نشست شهردار منطقه از امکانات سخت افزاری مجتمع فرهنگی هنری دکتر مبین به همراه حاضرین بازدید به عمل آورد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.