کد خبر : 14124
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1397 - 5:02

تقویت نشاط اجتماعی و ایجاد حس تعلق به شهر با برگزاری جشنواره محلات

تقویت نشاط اجتماعی و ایجاد حس تعلق به شهر با برگزاری جشنواره محلات

شهریارنیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز با تاکید بر اینکه باید نگهبان نعمت ولایت باشیم، اظهار داشت: اگر امروز شهر و کشورمان در آرامش و امنیت است، در وهله اول به

image

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز با تاکید بر اینکه باید نگهبان نعمت ولایت باشیم، اظهار داشت: اگر امروز شهر و کشورمان در آرامش و امنیت است، در وهله اول به خاطر نعمت ولایتمداری است.

به گزارش آی نیوز، حجت الاسلام احمد حمیدی در جشنواره محلات شهرداری منطقه چهار تبریز در محله کوچه باغ، با تبریک پیشاپیش عید سعید غدیرخم، گفت: پیامبر اعظم(ص)، حدود ۳ سال در مکه و مدینه، با لحاظ اقتضای زمان، به نشر احکام دین و اخلاقیات پرداختند و در آخرین ماموریتشان، با ابلاغ امر ولایت، حجت را بر مسلمین تکمیل کردند.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری تبریز به شکرانه این نعمت بی بدیل، جشن های ویژه ای را در محلات مختلف شهرمان تدارک دیده که تقویت نشاط اجتماعی و ایجاد حس تعلق به شهر، از رویکردهای اصلی آن است.

حمیدی یادآور شد: دهها مرکز فرهنگی در شهرداری تبریز به ارائه خدماتی همچون مهارت های اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت، در میان مقاطع مختلف سنی می پردازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز همچنین از تلاش های ویژه شهرداری منطقه ۴ و نیز سازمان فرهنگی و هنری، در اجرای جشنواره محلات قدردانی کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.