کد خبر : 1413
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مرداد 1393 - 7:07

مترو تبریز به استقبال هنرمندان آمد

مترو تبریز به استقبال هنرمندان آمد

طی مراسمی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و سازمان قطار شهری، هنرمندان و چهره های شاخص فرهنگی و هنری سوار مترو شدند.

بعد از هماهنگی های انجام یافته با سازمان قطار شهری و دعوت از هنرمندان، اولین مسافران متروی تبریز با حضور در ساختمان مرکزی قطار شهری و بازدید از آخرین اقدامات انجام یافته برای حرکت مترو مسیر شش ایستگاهی مترو را طی کردند.

در این برنامه مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز ضمن قدردانی از همکاری سازمان قطار شهری و قبول دعوت هنرمندان رشته های مختلف هنری و چهره های شاخص فرهنگی و هنری ابراز امیدواری کرد هنرمندان بتوانند در راستای فرهنگ سازی استفاده صحیح از مترو ، همچنین همکاری در بهبود فضا سازی و اجرای المان های فرهنگی و هنری در ایستگاههای مترو در اعتلای فرهنگ شهروندی و استفاده مطلوب از این فن آوری شهری تلاش کنند.

حسین آذرنیا با اعلام خوشحالی از حسن نظر سازمان قطار شهری در هماهنگی این برنامه، هنرمندان را پیشقراولان اعتلای فرهنگ نامید و از تک تک هنرمندان برای همکاری با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در راستای تعالی هنر متعهد و اعتلای فرهنگ شهروندی همچنین خدمت به مهمانان داخلی و خارجی شهر تبریز استمداد کرد.

لازم به ذکر است بیش از سیصد نفر از هنرمندان رشته های عکاسی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، شعر و ادبیات داستانی، سینما ، گرافیک، خبرنگاران و روزنامه نگاران، خوشنویسان و هنرمندان صنایع دستی در اولین حرکت متروی تبریز حاضر شدند. بازدید از بخش های مختلف مجموعه قطار شهری و بررسی چگونگی تعامل هنرمندان با این مجموعه از دیگر نکات این برنامه فرهنگی بود .

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.