کد خبر : 14168
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1397 - 21:35

بهره برداری از پارک محله ای و زمین ورزشی سجادیه/ خیابان ۱۲ متری سجادیه احداث می شود

بهره برداری از پارک محله ای و زمین ورزشی سجادیه/ خیابان ۱۲ متری سجادیه احداث می شود

شهریارنیوز: شهردار منطقه ۳ تبریز از بهره برداری از پارک محله ای و زمین ورزشی سجادیه شهرک طالقانی این کلانشهر خبر داد.

image

شهردار منطقه ۳ تبریز از بهره برداری از پارک محله ای و زمین ورزشی سجادیه شهرک طالقانی این کلانشهر خبر داد.

به گزارش آی نیوز، مرتضی موحدنیا شامگاه سه شنبه در آیین بهره برداری از پارک محله ای و زمین ورزشی سجادیه با بیان این مطلب اظهار کرد: کوی سجادیه به دلیل لوله کشی فاضلاب کاملا تخریب شده بود که با اهالی این منطقه جهت اتصال به سیستم فاضلاب مذاکره کردیم تا دوباره کاری صورت نگیرد که خوشبختانه تمامی اهالی منطقه همکاری خوبی با شهرداری تبریز صورت دادند.

وی افزود: در شهرک طالقانی و کوی سجادیه اولین برنامه محله‌محورمان را با احداث پارک محلی سجادیه با مساحت یک هزار و ۳۰۰ مترمربع آغاز کردیم که امیدواریم پروژه های دیگری نیز بزودی در این منطقه آغاز شود.

شهردار منطقه ۳ تبریز در ادامه اظهار کرد: علاوه بر احداث پارک و زمین بازی، برای بهبود عبور و مرور شهری، آسفالت منطقه را نیز بهبود ببخشیدیم.

وی همچنین ادامه داد: خبر خوش دیگر برای شهروندان عزیز این است که در ضلع شرقی کوی سجادیه ۱۵هزار مترمربع پارک احداث خواهیم کرد که می‌توان از آن به عنوان قسمت دوم پارک ضلع غربی سجادیه یاد کرد.

موحدنیا با بیان اینکه برنامه‌های محله‌محور شهرداری مورد استقبال مردم قرار می‌گیرند، گفت: امکان تردد برای همگان و همچنین صرف زمان برای حضور در پارک‌های بزرگ شهر برای همه وجود ندارد و یکی از خصوصیات پارک‌های محله‌محور نزدیکی و دسترسی برای عموم مردم است.

گفتنی است، مراسم کلنگ زنی خیابان ۱۲ متری سجادیه و بهسازی و توسعه معابر با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، شهردار و فرماندار تبریز و جمعی از مسئولان شهری برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.