کد خبر : 14183
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1397 - 16:33

افتتاح پروژه های عمرانی شهرک خاوران با اعتبار ۵ میلیارد تومانی

افتتاح پروژه های عمرانی شهرک خاوران با اعتبار ۵ میلیارد تومانی

پروژه ی شاخص و بزرگ عمرانی در سطح استحفاظی شهرداری منطقه۹، همزمان با هفته ی دولت و در آستانه ی عید سعید غدیرخم، با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به بهره برداری

پروژه ی شاخص و بزرگ عمرانی در سطح استحفاظی شهرداری منطقه۹، همزمان با هفته ی دولت و در آستانه ی عید سعید غدیرخم، با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش آی نیوز، پروژه ی بلوار خاوران بطول ۹۳۰ متر و پروژه ی بلوار شیخ شهاب الدین اهری بطول۱۳۵۰ متر، با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، در طی هفته ی دولت با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر تبریز، به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه ۹ تبریز در مراسم بهره برداری از این پروژه ها گفت: بلوار خاوران (از میدان شهدای غواص به سمت ورودی باسمنج) و بلوار شیخ شهاب الدین اهری (ازمیدان شهدای غواص تا سه راهی اهر)، از بزرگترین شریان های اصلی دسترسی به شهرک خاوران خواهند بود و تسهیل و روانسازی ترافیک در این محدوده، بزرگترین دستاورد اجرای این پروژه ها است.

گفتنی است در این مراسم، طرح اتصال کریدور شمال به جنوب خاوران (اتصال آزاد راه پیامبر اعظم(ص)به میدان بسیج) در سه فاز عملیاتی و پروژه ی اجرای پل زیرگذرخلعت پوشان، بعنوان فاز دوم این طرح،  کلنگ زنی شد.

شهردار منطقه۹ در رابطه با پروژه های کلنگ زنی شده گفت: پل خلعت پوشان، نقش اساسی را در تبادل و هدایت مسیر به شهرک خاوران، میدان بسیج و اتوبان پیامبر اعظم ایفا خواهد کرد.

image

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.