کد خبر : 1431
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 7:41

ششگلانی: ماشین سازی امسال جز مدعیان خواهد بود

ششگلانی: ماشین سازی امسال جز مدعیان خواهد بود

رئیس هئیت فوتبال آذربایجان شرقی گفت: باشگاه ماشین سازی تبریز رسما زیر پوشش شهرداری تبریز قرار گرفت است و با تدابیر اتخاذ شده قطعا امسال جز مدعیان خواهد بود.

 

جواد ششگلانی اعلام کرد: با تصمیم و موافقت شورای سازمان ورزش شهرداری باشگاه ماشین سازی تبریز رسما تحت پوشش شهرداری تبریز قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز اضافه کرد؛ در راستای حمایت از باشگاه ماشین سازی برابر درخواستی که مسؤولین استان و هواداران فهیم این باشگاه از اداره کل ورزش و جوانان و هیأت فوتبال استان شده بود این اقدام صورت گرفت.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی گفت: موضوع انتقال تیم ماشین سازی به شهرداری جهت بررسی در شورای سازمان ورزش شهرداری طرح گردید و شورای سازمان و دکتر نجفی شهردار محترم کلانشهر تبریز بر خود تکلیف کردند و بنده بعنوان متولی فوتبال استان هم در شورای ورزش توضیحات کامل و جامعی بیان کردم .

وی افزود: خوشبختانه شورای ورزش و دکتر نجفی شهردار محترم با اصل قضیه موافقت کردند و انشاله تا چند روز آینده تیم ماشین سازی تبریز با حمایت و پشتیبانی شهردار محترم دوباره احیاء خواهد شد.

ششگلانی افزود: هواداران فهیم این باشگاه هم قطعا بدانند که این تیم در مسابقات با تمام قدرت شرکت خواهد کرد و جزئی از مدعیان خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عباس سه شنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۷:۲۰

جناب آقای ششگلانی عزیز و محترم
از اینکه آقای دکترنجفی واعضای محترم شورای شهر تصمیم بجا و عاقلانه ای در خصوص انتقال تیم فوتبال ماشین سازی به شهرداری گرفته اند هیچ شکی نیست و ازطرف هواداران فهیم ماشین سازی تبریز ستودنی و قابل تقدیر است اما موضوع اینجاست که این عزیزان کاری را که لازم بود را کرده اند و منتظر حضرتعالی هستند که تیم را تحویل مجموعه شهرداری بفرمایید . اگر کمی به تاریخ تصویب این انتقال دقت بفرمایید دیگر چند ماهی میشود که اینکار صورت پذیرفته است وتنها اقدامی که باید از سوی هیات فوتبال انجام شود این است که باید تیم راتحویل شهرداری تحویل نماید. در این مصاحبه شما چگونه دم از مدعی بودن تیم ماشین سازی میزنید در حالیکه تمامی تیمها اقدام به سروسامان دادن خود هستند و تیم ماشین سازی به واسطه احمال کاریهای هیات فوتبال باز مثل سالهای قبل شب امتحان اقدام به تغیین تکلیف خواهد نمود.

عباس سه شنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۷:۲۱

جناب آقای ششگلانی
شعار بس است بهتر است تیم را تحویل شهرداری بدهیم تا صاحبان امر وکاربلدان افدام به برنامه ریزی برای تشکیل مدیریت و کادر فنی و جذب بازیکنان مستعد بدون دلال بنمایند.به واسطه تاخیر هیات فوتبال است که افراد فرصت طلبی همانند محمدپور مجددا اقدام به شروع تمرینات ماشین سازی می نمایند.