کد خبر : 1433
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1393 - 18:23

تقویت مدیریت تراکتور با حضور مصطفی آجورلو

تقویت مدیریت تراکتور با حضور مصطفی آجورلو

فوت و فن فوتبال ایران فقط چهارچوب های تعریف شده و بخش نامه های فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان نیست. فوتبال ایران مولفه های دیگری هم دارد که باید نقش آفرینان در این فوتبال به آنها نیز آشنایی داشته باشند.

طبق اخبار منتشره مصطفی آجرلو به جمع اعضای هئیت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز پیوست.

به نظر می رسد مدیران ارشد تراکتورسازی و هئیت مدیره این تیم به این نتیجه رسیده اند که حضور فرد با تجربه ای مانند آجرلو در کنار تیم تراکتورسازی به نفع تیم خواهد بود.
تجربه مدیریتی و ارتباطات ورزشی مصطفی آجرلو در صورتی که وی به تراکتورسازی بیاید قطعا به کار تراکتورسازی خواهدآمد.
وی با سابقه مدیریت در تیم هایی نظیر پاس و استیل آذین به تراکتوری می آید که به نظر می رسد مدیرانش تجربه زیادی در تیم داری لیگ برتری ندارند.
سردار مصطفی آجرلو مدیر عامل اسبق باشگاه پاس و مسئول سابق ورزش شهرداری های استان تهران زمانی نیز کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال بود که بنا به دلایلی این اتفاق بوقوع نپیوست.
به هر حال حضور افراد نزدیک به فوتبال و با تجربه در کنار تیم تراکتورسازی قطعا باعث خواهد شد تا تنش ها و آزمون و خطاهای مدیریتی در این تیم پرهوادار کم تر شود.
البته به شرطی که هئیت مدیره تراکتورسازی مانند هئیت مدیره برخی باشگاهها هئیت مدیره اسمی نبوده باشد و در اتخاذ سیاستهای کلان باشگاه و تعریف خط مشی و راهبردهای آن واقعا منشا اثر و تاثیر گذار باشد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.