کد خبر : 14347
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1397 - 14:56

آتش سوزی پارکینگ واحد مسکونی خیابان لاله اطفا شد

آتش سوزی پارکینگ واحد مسکونی خیابان لاله اطفا شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از از اطفای آتش سوزی واحد مسکونی خیابان لاله خبر داد و گفت: حضور به موقع آتش نشانان مانع گسترش حریق به سایر قسمت های

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از از اطفای آتش سوزی واحد مسکونی خیابان لاله خبر داد و گفت: حضور به موقع آتش نشانان مانع گسترش حریق به سایر قسمت های ساختمان شد.

به گزارش آی نیوز، یعقوب موسوی افزود: عصر امروز با اطلاع رسانی وقوع آتش سوزی در پارکینگ ساختمانی وافع در خیابان لاله، گروهی از آتش نشانان ایستگاه شماره۱۷ به فرماندهی علیپور عازم محل حادثه شدند.

حجت الاسلام موسوی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی با اشاره به اینکه این آتش سوزی در پارکینگ ساختمان ۴ طبقه رخ داده بود افزود: آتش نشانان بلافاصله عملیات اطفاء حریق این حادثه را در کمترین زمان ممکن به اتمام رسانده و از گسترش حریق پیشگیری کردند.

وی ادامه داد: این آتش سوزی که پارکینگ ساختمان رخ داده بود، به عنوان کارگاه خیاطی مورد استفاده قرار می گرفت که در اثر بی احتیاطی موجب بروز آتش سوزی شده بود.

گفتنی است، آتش نشانان در ادامه، عملیات تخلیه دود و تخلیه ساکنین ساختمان را در پیش گرفته و با ایمن سازی محل و ارایه توصیه های ایمنی لازم به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، وقوع آتش سوزی در اثر بی احتیاطی ها کودکانه را از دیگر عوامل بروز حریق عنوان کرد و از شهروندان و والدین درخواست کرد تا حد ممکن آموزش های ایمنی نسبت به شرایط سنی به کودکان بیاموزند و آنها را با عوامل خطر آفرین از جمله بازی با کبریت، فندک، مواد سریع الاشتعال و … آشنا کنند.

وی متذکر شد؛ کارتون های ایمنی، کتاب های داستان ایمنی و آتش نشانی از دیگر مواردی هستند که می توان با کمک آنها موارد ایمنی را به کودکان آموخت و در نهادینه کردن فرهنگ ایمنی به کودکان موثر واقع شد.

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.