کد خبر : 14361
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1397 - 11:10

آغاز طرح ضربتی ساماندهی تفکیک کنندگان غیر مجاز پسماندها در سطح شهر تبریز

آغاز طرح ضربتی ساماندهی تفکیک کنندگان غیر مجاز پسماندها در سطح شهر تبریز

شهریارنیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از آغاز طرح ضربتی ساماندهی تفکیک کنندگان غیر مجاز پسماندها در سطح شهر تبریز خبر داد.

image

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از آغاز طرح ضربتی ساماندهی تفکیک کنندگان غیر مجاز پسماندها در سطح شهر تبریز خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز ، طرح ساماندهی تفکیک کنندگان غیر مجاز پسماندهای خشک در سطح شهر با نظارت شبانه روزی مدیران پسماند مناطق دهگانه در سطح شهر تبریز آغاز شد.

علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه پلاستیکی ، افزود : مدیران ارشد پسماند مناطق با حضور مستمر در سطح شهر و به منظور جلوگیری از فعالیت خودروهای تفکیک کننده ؛ چرخ دستی ها و عوامل غیر مجاز تفکیک کننده  ، تدابیر لازم را اندیشیده و با ساماندهی این فعالان معضل شهری مدیریت شود.

اصغری با اشاره به نشر خبر مربوط به کودکان تفکیک کننده پسماند در شهر تهران و ارومیه ، گفت : به تمامی مدیران ستاد تفکیک و ناظرین ارشد سازمان مدیریت پسماند دستور اداری داده شده تا به هنگام نظارت در سطح شهر ، به چنین مواردی برخورد کردند سریعا اطلاع رسانی کنند تا با همکاری مراجع مربوطه به بهبود مشکلات این قشر انجام پذیرد و با حفظ عزت و کرامت  این فعالان ، برخورد منطقی داشته باشند ، چرا که هدف ساماندهی و حفظ حرمت تفکیک کنندگان است ،که انشالله در شهر تبریز با وجود مردان و زنان با غیرت تبریزی و همچنین آموزش و برنامه ریزی های کارکنان سازمان مدیریت پسماند ، با افتخار شاهد اینگونه موارد در تبریز نبوده و نخواهیم بود .

 اصغری در پایان با بیان اینکه فروش ضایعات خشک به انبارهای غیر مجاز و بازیافت غیر اصولی آن ها موجب به خطر افتادن سلامت شهروندان میشود ، اظهار کرد : تفکیک کنندگان غیرمجاز در شهر که با مبادرت به جمع اوری ضایعات خشک به صورت غیر مجاز میکنند به نوعی منبع تغذیه کارگاه ها و انبار های غیرمجاز هستند که باید به صورت جدی ساماندهی شوند .

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.