کد خبر : 1488
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1393 - 16:37

طرفداران برگ برنده ای برای تراکتورسازی

طرفداران برگ برنده ای برای تراکتورسازی

حضور پرشور و قابل توجه طرفداران تیم تراکتورسازی در بازی امروز این نکته را به اثبات رساند که وجود هواداران تراکتور برگ برنده ای برای تیم تراکتورسازی به حساب می آید.

 

البته این یک امر طبیعی برای هر تیمی است اما مجبوریم این نکته را برای مسئولان باشگاه بخصوص مسئولان کانون هواداران انتصابی و بی تجربه تراکتورسازی یادآوری نماییم که باید بسیار بیشتر از این به طرفداران تراکتورسازی اهمیت دهند.

امروز اگر نبودند طرفداران تراکتورسازی شاید تیم به یک تساوی قانع می شد اما تشویق های بی امان و تزریق انرژی فوق العاده آنان به تیم رسول خطیبی کارش را کرد تا این تیم باز هم یک برد شیرین راتجربه کند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اوزتورک شنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴

وقتی بهتون می گن ./…….. ناراحت میشین از وقتی که چرت پولیس بازی رو باخته همه رسانه ها بطور خود جوش لال مونی گرفته اند و تنها موارد منفی رو انعکاس می دهند یک پسر بچه زمین خورده سرش شکسته می اندازند گردن هواداران تراختور خطیبی با پیام صادقیان (همشری اش درد دل کرده ) اونو رسانه ای می کنند خوبه صادقیان محروم بود والا ها بد جوری ……….
مربی تورک خبر نگار تورک دو کلمه تورکی صحبت کرده اند خبر نگار رو با حرکت غیر انسانی و فاشیستی از اطاق انداخته اند بیرون که اگر کسی متوجه نمیشد حتما در جا می کشتن اش که چرا به زبان مادری ات صحبت کرده ای ؟ این پارسها اگر بتوانند و اگر از دستشان بر بیایید حتی برای هر خانواده غیر فارس توی خانه شان یک مامور می گذارند و اجازه نمیدن با زبان مادریشان صحبت کنند