کد خبر : 14890
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 3:41

ثبات در هزینه‌ های جاری منطقه، در سایه صرفه‌جویی و مدیریت مطلوب منابع

ثبات در هزینه‌ های جاری منطقه، در سایه صرفه‌جویی و مدیریت مطلوب منابع

شهریارنیوز: شهردار منطقه چهار استفاده از ظرفیت های اجرایی و مشورتی معاونین شهردار کلانشهر تبریز را در شکوفایی مناطق حائز اهمیت دانست.

image

شهردار منطقه چهار استفاده از ظرفیت های اجرایی و مشورتی معاونین شهردار کلانشهر تبریز را در شکوفایی مناطق حائز اهمیت دانست.

 اکبر امجدی در جلسه شورای معاونین شهردار کلانشهر تبریز که به میزبانی منطقه۴ برگزار شد، استفاده از ظرفیت های اجرایی و مشورتی معاونین را در شکوفایی مناطق حائز اهمیت دانست و افزود: نارسایی های موجود در سایه حمایت های شهردار، معاونین و مدیران ستادی، به نقطه حداقل خود می رسد.  

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی و محدودیت های منابع مالی، مدیریت هزینه ها از یک مزیت به یک ضرورت تبدیل شده است، اظهار داشت: علی رغم افزایش حقوق و مزایا در سال ۹۷، هزینه های جاری شهرداری منطقه چهار با تدابیر اتخاذ شده، در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ثابت مانده است.

شهردار منطقه۴ ضمن اشاره به اینکه تاثیرات مثبت اجتماعی و تامین نیازهای کالبدی شهر از جمله اهداف اصلی در تعریف پروژه های عمرانی منطقه است و در اجرای آنها هویت شهری و پیامدهای اجتماعی لحاظ می شود، تصریح کرد: برای سال آتی پروژه های شهری و مسیرگشایی ها در حوزه شهرداری منطقه ۴ پیش بینی خواهد شد.

اکبر امجدی جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی را در احیاء بافت های ناکارآمد شهری ضروری دانست و اضافه کرد: شرایط جذب سرمایه گذاری برای احیاء و نوسازی بافت های فرسوده شهری باید فراهم گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته طرح جانمایی اطلاعات املاک سطح منطقه بر روی سیستم یکپارچه شهرسازی تا پایان آبان ماه به اتمام می رسد و با تامین شرایط لازم از سوی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز، منطقه۴ قادر به ارائه خدمات شهری الکترونیک شهرسازی خواهد بود.

شهردار منطقه۴ همچنین تکریم شایسته مراجعین و شهروندان را باور حقیقی خود دانست و ارائه خدمات شایسته به شهروندان، ارتقای سطح کارآمدی و اثربخشی همکاران، توسعه دانش و مدیریت هزینه ها، ارتقای سلامت اداری و افزایش راندمان کاری را سرفصل امور دانست.

گفتنی است بررسی راهکارهای جذب فرصت های سرمایه گذاری، درآمدهای پایدار، کاهش هزینه ها، تکریم ارباب رجوع، سالم سازی فضای خدمتگزاری، هماهنگی مناطق و … از جمله موارد تاکید شده در نشست شورای معاونین شهردار تبریز به میزبانی شهرداری منطقه ۴ بود.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.