کد خبر : 1490
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1393 - 8:38

احداث پارکینگ طبقاتی در مجموعه پارک ائل گلی تبریز

احداث پارکینگ طبقاتی در مجموعه پارک ائل گلی تبریز

  مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز از احداث پارکینگ طبقاتی برای کاهش بار ترافیکی ائل گلی تبریز در آینده نزدیک در محدوده این مجموعه خبر داد.

محمدحسین حسن زاده با بیان اینکه این پارکینگ حداقل در چهار طبقه احداث می شود، گفت: گنجایش این پارکینگ طبقانی به میزان دو هزار خودرو برآورد شده است.
حسن زاده با اشاره به مشکل پارکینگ در تفرجگاه ائل گلی خاطرنشان کرد: برای حل این معضل در حال برنامه ریزی و تدارک لازم هستیم .
وی با بیان اینکه این پروژه هم اکنون توسط کارشناسان در حال طراحی است، اظهار داشت: فضای هر طبقه از این پارکینگ طبقاتی ده هزار متر مربع برآورد شده که در مجموع ۴٠ هزار متر مربع فضا به خود اختصاص می دهد.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین یادآور شد: احداث یک طبقه شهربازی سرپوشیده و همچنین یک طبقه برای تامین نیازهای مسافرین و بازدید کنندگان از اولویت های   پیش بینی شده در این طرح بزرگ است .
حسن زاده تصریح کرد: تفرجگاه ائل گلی تبریز از دیرباز به دلیل قرار گرفتن در منطقه اقلیمی خوش آب و هوا و فضای سبز مناسب میزبان حجم بالای گردشگران ، مسافران و همچنین شهروندان تبریزی بوده است.
وی ادامه داد: در همین راستا لزوم تجهیز و آماده سازی هر چه بیشتر این پارک تاریخی که به یکی از قطب های اصلی گردشگری تبریز تبدیل شده است بسیار ضروری است.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.