کد خبر : 1501
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 18:45

قربانی بعدی خطیبی چه کسی خواهد بود/ اسطوره کشی پرسپولیسی

قربانی بعدی خطیبی چه کسی خواهد بود/ اسطوره کشی پرسپولیسی

 پس لرزه های شکست پرسپولیس از تراکتورسازی بالاخره به تکان نهایی رسید و امروز روزی طوفانی در باشگاه پرسپولیس رقم خورد.

 

خبر آنچنان که باید ساده نبود و آنچنان که شاید اخلاقی. علی دایی این اسطوره فوتبال ایران و این فرزند اردبیل آذربایجان به شکلی غیر قابل قبول از پرسپولیس کنار گذاشته شد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس ترجیح دادند به جای ابلاغ حکم اخراج علی دایی به صورت غیر مستقیم فرد دیگری را به سرمربیگری این تیم فلک زده انتخاب کنند. فلک زده از این جهت که شروع بسیار وحشتناکی تاکنون داشته است و حالا نیز با تقابل هواداران با مدیریت و مربی جدید تیم در حاشیه ای خانمان سوز وارد شده است که کنترل آن کار هر کسی نمی تواند باشد.

فوتبال ورزش بی رحمی است . رسول خطیبی با توپخانه ای که درست کرده است تیم ها را یکی یکی از پیش رو برمی دارد.

تازه ترین قربانی وی همبازی، دوست ، همزبان و رفیق روزهای خوبش علی دایی بود. قطعا تراکتورسازی این فصل با روند فعلی نسخه چند مربی دیگر را نیز خواهد پیچید. منتظر می مانیم تا ببینیم قربانی بعدی رسول خطیبی چه کسی خواهد بود!ً

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبريز پنجشنبه , ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۷:۱۴

های قارداش
علی دایی هر نه اوا سا دا اذربایجان بالاسی دی هاااااااا
————-
متن خبر هم این را می گوید قارداش

تراکتوری پنجشنبه , ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۷:۳۱

روزی هم خود خطیبی قربانی خواهد شد الان خیلی زود هست این مدلی تیتر بزنی خود خطیبی اوضاعش زیاد خوب نیست و با ۲-۳ برد فعلا نمیشه چیزی گفت. هر لحظه احتمال داره این بازیکنا سوتی های مصلحتی بدن و جناب خطیبی هم قربانی بشه!!!
————–
آقای تراکتوری چیزی که شما میگی احتمال دارد اتفاق بیفتد. اما مسئله نوع برخورد مسدئولان پرسپولیس بود / نیمه اول تیتر شما را به اشتباه نیندازد.
سوتی مصلحتی هم کار نامردان و بی شرفان است
در این مورد هم وظیفه من و شماست که از حقیقت دفاع نماییم.

حسین پنجشنبه , ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۸:۱۸

تا باشد عبرتی برای یک عده از اقایان که اصل و دیار خود را فراموش کردند اذربایجان به فرزندان واقعی و با غیرت خود افتخار خواهد کرد. حبیب گردانیها بایرامی ها احمد زاده…

چنگیز پنجشنبه , ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۸:۴۸

چون علی دایی فرزند آزربایجان هست دشمنان زیادی دارد اگر ایشان یک فارس بود هرنتیجه ای میاورد توجیح میکردند اما… هرچند علی دایی دوسال پیش به هواداران تیراختور آزربایجان توهین کرده بود اما ماایشان را اسطوره میدانیم وایشانرا فرزند آزربایجان میدانیم .

rj جمعه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۳:۲۶

بابا بس کنید فرزند اذربایجان اون روز تو استادیوم دیدم گل اولی که تیم محبوب اذربایجان خورد چطور این فرزند اذربایجان از خود بی خود شده بود حقشه دلم خنک شد لیاقتش همینه