کد خبر : 15284
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1397 - 7:08

اجرای گسترده طرح ( بوی ماه مهر ) توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز

اجرای گسترده طرح ( بوی ماه مهر ) توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز

شهریارنیوز: طرح استقبال از ماه مهر با تلاش شبانه روزی همکاران معاونت خدمات شهری و اجرایی این شهرداری در آستانه بازگشایی مدارس در حال اجراست.

image

طرح استقبال از ماه مهر با تلاش شبانه روزی همکاران معاونت خدمات شهری و اجرایی این شهرداری در آستانه بازگشایی مدارس در حال اجراست.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی شهردار منطقه با اشاره به فرا رسیدن فصل بازگشایی مدارس گفت: این طرح با هدف ارتقاء سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی منطقه، تقویت مشارکت این مجموعه با مراکز آموزشی، ایمنی معابر، بهسازی و زیباسازی محیط های داخلی و پیرامون مراکز آموزشی آغاز شده است و در حال حاضر با جدیت هر چه تمام تر توسط همکاران معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه دنبال می شود.

وی بر لزوم توجه به پاکیزگی و ساماندهی مسیرهای منتهی به مدارس  تاکید و افزود: پاکسازی و شستشوی معابر و مسیرهای منتهی به مدارس ، رنگ آمیزی و گرافیک محیطی فضای پیرامون مدارس از اهم اقدامات انجام شده در این طرح است.

شهردار منطقه بابیان اینکه اجرای این طرح تا آغاز بازگشایی مدارس ادامه دارد، ابراز امیدواری کرد: بی شک فضاسازی مناسب فضاهای آموزشی  دانش آموزان را به فراگیری بهتر علوم ترغیب کرده و نشاط و سلامتی آن‌ها را به همراه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.