کد خبر : 1529
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهریور 1393 - 14:52

اعتماد به مدیران لایق و متخصص باعث شکوفایی و توسعه شهر می شود

اعتماد به مدیران لایق و متخصص باعث شکوفایی و توسعه شهر می شود

 نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اعتماد به مدیران لایق متخصص و متعهد در شهرداری باعث شکوفایی مناطق و توسعه متوازن شهر می شود .

دکتر اسماعیل چمنی در آیین بهره برداری از مسیرگشایی خیابان ۱۸ متری ولیعصر دو به بارنج و خیابان ۲۴ متری بارنج به اتوبان پاسداران گفت: با توجه به وجود منطقه بارنج در همسایگی باغمیشه، ولیعصر و جماران باید شرایطی مهیا شود که بارنج همسو و همطراز  با مناطق ولیعصر و دیگر مناطق توسعه یابد .
وی با اشاره به اینکه بارنج از نظر قدمت بسیار باسابقه تر از مناطقی مانند ولیعصر می باشد گفت: وجود برخی محرومیت ها و عقب ماندگی ها در چنین مناطقی از یک سو و در مقابل آن تصویب بودجه نزدیک سه هزار میلیارد تومان برای سال نود و سه در شورای اسلامی شهر تبریز ما را به این نتیجه می رساند که با صرف هزینه در چنین مناطقی باعث رونق و شکوفایی این مناطق شویم .
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه یکی از اساسی ترین مشکلات شهر ما اشتغال است اظهارداشت: از شهرداران مناطق مختلف تبریز استدعا دارم با مسیر گشایی ها و ایجاد ارزش افزوده در مناطق کم برخوردار باعث افزایش سطح امنیت روانی و رفاه شهروندان این مناطق باشیم .
وی در ادامه گفت: شهرداری منطقه ۵ تبریز جز فنی ترین، تخصصی ترین و قانونمند ترین مناطق دهگانه شهرداری تبریز است که این واقعیتی انکار ناپذیر است .
چمنی با اشاره به تدارک اجرای برنامه های شاد و زنده همزمان با این افتتاح گفت : جامعه ی ما از شادابی و نشاط فاصله گرفته است و وجود چنین برنامه های شادی نیاز ضروری جامعه است
وی با تاکید بر این نکته که در هر جامعه ای که شادی و نشاط باشد سرچشمه بزه های اجتماعی گرفته می شود گفت: شهر و شهروندان به شادابی نیاز دارند که نمی توان آن را کتمان کرد و نباید نگاه یکسویه ای به مسائل داشته باشیم .
وی در پایان سخنانش گفت: جا دارد تشکر ویژه ای  از اهالی بارنج داشته باشیم که تحمل کردند تا این پروژه مهم به مقصد نهایی خود برسد .

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.