کد خبر : 1552
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1393 - 16:47

بزرگترین سالن اسکیت خاورمیانه در ائل گلی افتتاح شد

بزرگترین سالن اسکیت خاورمیانه در ائل گلی افتتاح شد

 همزمان با هفته نکوداشت تبریز از چند طرح و پروژه بزرگ سازمان پارکها و فضای سبز تبریز رونمایی و افتتاح شد .

آیین افتتاح این پروژه ها با حضور صادق نجفی شهردار تبریز، مهندس پورمهدی معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، دکتر سعیدی رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای استانی، مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، رئیس فدراسیون اسکیت ایران، رئیس شورای شهر تبریز و همچنین جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد .

همزمان با افتتاح این پروژه ها برای نخستین بار بزرگترین سالن اسکیت سرپوشیده خاورمیانه همزمان با هفته  نکوداشت تبریز به همت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز در تفرجگاه ائل گلی این شهر افتتاح شد .

این سالن که بزرگترین و استانداردترین سالن سرپوشیده اسکیت خاورمیانه است، به زودی پس از عملیات تکمیلی به بخشی مجزا برای بانوان نیز تجهیز خواهد شد .

در آیین افتتاح این سالن اسکیت که با حضور رئیس فدراسیون اسکیت ایران همراه بود، مقرر شد بخشی از این سالن برای دسترسی بیشتر و آسان تر جوانان و شهروندان تبریزی به اسکیت روی یخ نیز مجهز شود .

همچنین افتتاح ساختمان اداری شماره ۳ سازمان پارکها و فضای سبز تبریز در پارک عباس میرزا، مرمت و بهسازی عمارت ائل گلی، فنس کشی تفرجگاه ائل باغی، زمین مینی گلف ائل باغی و کاشت یک میلیون بوته گل در سطح شهر تبریز از دیگر پروژه های افتتاح شده توسط سازمان پارکها همزمان با این مراسم بود .

گفتنی است، جهت افتتاح و کلنگ زنی این تعداد از پروژه های سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه خواهد کرد .

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طراحی سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸

این چهره ی جهانی تبریز نبود

حبیب شیری آذر در عین اینکه از خدمات و زحمات شهردار تبریز سپاسگزار است بر این اعتقاد است که این برنامه می توانست در سطح بهتری برگزار شود و جنبه های کارشناسی موضوع با وجود راهکارهای اعضای شورا در نظر گرفته نشده بود.

شیری آذر ادامه داد: دستاوردهایی می توانستیم از این برنامه به دست بیاوریم که تبریز را در سطح جهانی معرفی کند ولی متاسفانه اینطور نبود و برنامه در سطح برنامه های همیشگی برگزار شد.

وی یاد آور شد: برنامه هایی که شهردار تبریز ترسیم کرده بود برنامه هایی بسیار ارزشمند بودند ولی در جریان برگزاری آیین افتتاح ما شاهد هیچ یک از آن ها نبودیم.

شیری آذر با بیان اینکه در جریان برگزاری باید از نخبگان و اهل قلم و دانشگاهیان استفاده می شد ، خاطر نشان کرد: وقتی می گوییم برای تبریز آیین نکوداشت برگزار می کنیم باید از اهالی علم و فرهنگ در جریان برگزاری استفاده کنیم و آن ها را پای کار بکشیم ولی متاسفانه چهره های مطرح در جریان برگزاری حضور نداشتند.

وی در پاسخ به این سوال که مدیریت معاونت فرهنگی شهردار را در جریان برگزاری این برنامه چگونه ارزیابی کردید ، گفت: آقای حمیدی مدت زمان کمی است که وارد شهرداری شده است و در این مدت کم نمی توان انتظار زیادی از ایشان داشت ، شاید برای همین مدت کم این سطح از مدیریت برای ایشان خوب باشد اما باید مدیران فرهنگی شهرداری پاسخگو باشند مدیرانی به چم و خم کار وارد هستند و می دانند چه باید بکنند.

وی افزود: البته این سخنان دلیل بر این نیست که اقدامات شهرداری را زیر سوال ببریم و می توانم بگویم این برنامه شاید تجربه ای باشد برای دوره های بعدی تا تبریز را در این سطح کم معرفی نکنیم.