کد خبر : 15695
تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1397 - 5:47

همکاری اثربخش دستجات حسینی با سازمان آتش نشانی در ایام محرم/ ۲ ایستگاه جدید آتش نشانی در تبریز آغاز به کار می کند

همکاری اثربخش دستجات حسینی با سازمان آتش نشانی در ایام محرم/ ۲ ایستگاه جدید آتش نشانی در تبریز آغاز به کار می کند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به همکاری اثربخش دستجات حسینی با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در ایام محرم از راه اندازی دو ایستگاه جدید

image

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به همکاری اثربخش دستجات حسینی با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در ایام محرم از راه اندازی دو ایستگاه جدید اتش نشانی در کلانشهر تبریز خبر داد.

به گزارش آی نیوز، آتشپاد داود طالب نژاد به اشاره به استقرار اکیپ های آتش نشانی و خدمات ایمنی در تقاطع های سطح شهر در طول دهه محرم امسال گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهراری تبریز همانند سالهای گذشته با استقرار اکیپ هایی در سطح شهر در ایام محرم در آماده باش کامل بود.

طالب نژاد گفت: در طول ایام محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا خوشبختانه مشکل خاصی در شهر بوجود نیامد تنها اتصال و آتش یک دستگاه یخچال خانگی در محله سیدلر گزارش شده بود که همکاران آتش نشانی در کمترین زمان به محل حادثه مراجعت کردند.

وی افزود: علی رغم اینکه این حادثه در زمان عزاداری دستجات حسینی اتفاق افتاده بود اما با همکاری عزاداران حسینی ماموران آتش نشانی در کمترین زمان به محل حادثه رسیدند که شاید در ایام عادی زمان رسیدن به محل حادثه مدت زمان بیشتری طول می کشید.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در پایان سخنانش گفت: در حال حاضر ۲۱ ایستگاه آتش نشانی در کلانشهر تبریز فعال است که به زودی دو ایستگاه دیگر نیز به جمع این ایستگاهها افزوده می شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.