کد خبر : 1570
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 شهریور 1393 - 5:11

منادی :اجرای هفته نکوداشت در سالهای آتی ضروری است

منادی :اجرای هفته نکوداشت در سالهای آتی ضروری است

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از شهردار تبریز در اجرای برنامه ی هفته نکوداشت تبریز حمایت خواهیم کرد.

به گزارش شهریار دکتر علیرضا منادی اظهار کرد: بازخوردی که از صحبت های شهروندان و همچنین بازتاب کشوری برنامه های مختلف هفته نکوداشت بدست آمد حاکی از عملکرد خوب و موفق مجموعه شهرداری تبریز در طول برگزاری هفته نکوداشت تبریز داشته است.

نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر با تاکید بر اینکه مراسم هفته نکوداشت ایده ای بسیار خوبی بود گفت: مدون سازی و تدوین برنامه ها و اجرای این هفته در سالهای آتی حتما باید صورت بگیرد تا در سالهای بعد شاهد اجرای باشکوه تر این هفته باشیم.

منادی اظهار داشت: مردمان یک شهر از عظمت شهر خود معمولا غافل می مانند که این مسئله خیلی مهمی است اما برگزاری هفته نکوداشت باعث می شود که مردم با هویت خود آشنا شده و از گذشته با عظمت خود خبردار شوند.

نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر با اشاره به اینکه شهروندان با آگاهی از گذشته خود کودکان عزتمند و موفقی را تربیت می کنند گفت: این برنامه ها باعث می شود تا مردمان تبریز به کودکان خود بگویند که ما در چنین شهر با عظمتی به دنیا آمده ایم و زندگی می کنیم

وی با اعلام این خبر که دانشگاه آزاد تبریز به عنوان اولین واحد بزرگترین دانشگاه حضوری جهان ثبت شد گفت: در برنامه هفته نکوداشت تبریز که  سال آینده اجرا خواهد شد، قطعا به این موضوع که دانشگاه آزاد واحد تبریز اولین واحد بزرگترین دانشگاه حضوری جهان بود به نحو شایسته ای پرداخت خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.