کد خبر : 1584
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1393 - 14:59

نجفی : اداره و توسعه تبریز باهمراهی و همکاری شهروندان ممکن است

نجفی : اداره و توسعه تبریز باهمراهی و همکاری شهروندان ممکن است

 شهردار کلانشهر تبریز گفت: شهرداری کلانشهر تبریز بدون همیاری و همراهی شهروندان نمی تواند شهر را اداره کرده و به توسعه برساند.

دکتر صادق نجفی در مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی، خدماتی و فضای سبز شهرداری منطقه ۷ تبریز با اعلام اینکه شهروندان همواره شهرداری تبریز را در اجرای پروژه های شهری همراهی می کنند اظهار داشت: ما متعهد هستیم با تلاش تمامی همکاران پرتلاش شهرداری، با هدایت، حمایت و نظارت اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز این شهر تاریخی را به قله توسعه و پیشرفت برسانیم.
صادق نجفی با اشاره به اینکه تبریز با آن جایگاه، شان بالا و هویت و فرهنگ مترقی که داشته است همگام با قافله توسعه حرکت نکرده  است گفت: بر اساس سند چشم انداز ۲۰ ساله نظام تبریز یک شهر توسعه یافته و مرکز ، قطب و هولدینگ شمالغرب کشور خواهد بود و به کمک خدا به آن نقطه خواهیم رسید.
شهردار تبریز گفت: باید از مزیت ها و پتانسیل هایی که در مردم تبریز وجود دارد استفاده کنیم تا به نقطه و قله ای که در سند چشم انداز تعریف شده است، برسیم.
نجفی با اشاره به اینکه برای توسعه زیرساختهای اساسی شهر سرمایه گذاری عظیمی در تبریز صورت می گیرد گفت: در حال حاضر شهرداری تبریز بیش از سه هزارمیلیارد تومان در نقاط مختلف شهر سرمایه گذاری انجام می دهد و به همین اندازه نیز در حوزه مشارکتهای مردمی سرمایه گذاری اتفاق می افتد.
 شهردار تبریز با تاکید بر اینکه نتیجه این شش هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری جهش و پیشرفت شهر تبریز خواهد بود گفت: در سه سال آینده خواهید دید که با تحول عظیم در چهره شهر، تبریز را به توسعه خواهیم رساند.
شهردار تبریز با اعلام اینکه در آینده نزدیک اتوبان جدیدی در قسمت جنوبی تبریز احداث می شود تا بار ترانزیت و ماشین های عبوری از اتوبان شهید کسایی برداشته شود گفت: با احداث این اتوبان و انتقال ترانزیت از اتوبان شهید کسایی که تنفسگاه ترافیک تبریز محسوب می شود و اتصال اتوبان سهند به این منطقه و همچنین راه اندازی مترو دگرگونی عظیمی در منطقه کوی لاله اتفاق خواهد افتاد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.