کد خبر : 1598
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1393 - 5:33

خطیبی: دوست دارم در هر بازی ۴ گل بزنیم

خطیبی: دوست دارم در هر بازی ۴ گل بزنیم

رسول خطیبی اعتقاد دارد تنها  گل تیم  سپاهان مقابل این تیم در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.

  از ورزشگاه یادگار امام سرمربی سرخپوشان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی بیشتر وقت خود را به انتقاد از قضاوت داور و تشکر از هواداران اختصاص داد.

سپاهان فرصتی نداشت

امروز خیلی خوب بازی کردیم، از هواداران ممنونم و از بازیکنان هم تشکر  می‌ کنم که تلاش کردند. ما موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و در خط دفاع هم به حریف فرصت ندادیم اما سپاهان در موقعیت آفساید به ما گل زد.

ما قدرت امسال لیگیم

امروز همانطور که گفتم با شیوه تازه ای بازی کردیم. ما در موج اول حمله با ادینهو، دلیر و نریمان جهان پیش  می‌ رفتیم و ثاقبی و گردانی هم به بازیکنان مهاجم ما اضافه  می‌ شدند. من دوست دارم در هر بازی ۳، ۴ گل بزنیم و این در توان ما هست. امسال تراکتور یکی از قدرت های لیگ است و ما باید روندمان را ادامه بدهیم.

تبریک به دلیر

من آخرین بازیکن آذری تراکتورسازی بودم که ملی‌پوش شدم و حالا خوشحالم یکی از شاگردانم که اتفاقا در پست من بازی  می‌ کرد به تیم‌ملی دعوت شد. اگر من در تراکتور بمانم و وقت باشد تعداد بازیکنان دعوت شده ما خیلی بیشتر  می‌ شود. من پیش‌بینی  می‌ کنم ۸ نفر از ما به تیم‌ملی بروند.

فرهنگ بالای تبریزی ها

امروز تماشاگران دو تیم متحد بودند و ما با این کار فرهنگ و شخصیت خود را نشان دادیم. امیدوارم در بازی برگشت هم شرایط همین باشد و اصفهانی ها هم مثل ما رفتار کنند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.