کد خبر : 1649
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مهر 1393 - 14:05

عزم شهرداری تبریز در ارتقای جلب رضایت شهروندان

عزم شهرداری تبریز در ارتقای جلب رضایت شهروندان

  شهردار تبریز گفت: عملکرد مجموعه شهرداری در انجام پروژه های مختلف شهری آن زمان برای شهروندان قابل قبول خواهد بود که همراه با سه پارامتر سرعت ،دقت و برنامه باشد.

دکتر صادق نجفی در جلسه دو و نیم ساعته خود با مدیران شهرداری تبریز که به منظور بررسی عملکرد شش ماهه مناطق دهگانه و سازمانها و شرکتهای تابعه شهرداری تبریز تشکیل شد با تاکید بر سه محور فوق خاطر نشان کرد:توفیقی که اکنون به واسطه فعالیت مدیران و کارکنان شهرداری تبریز در انجام امورات شهر حاصل شده است را بایستی غنیمت شمرد و این نکته را  بایستی همواره در نظر داشت که شهروندان فهیم تبریزی تمام اعمال و رفتار ما را زیر ذره بین قرار می دهند و رضایت آنها بایستی جلب شود.
شهردار تبریز با تاکید بر فراهم نمودن بستر مناسب در جهت تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: با وجود این که رضایت نسبی شهروندان تبریزی از پیشرفت پروژه های عمرانی،کسب درآمد و حوزه فرهنگی حاصل شده است و به این امورات بایستی توجه ویژه داشت مجموعه مجرب مدیران شهرداری تبریز بایستی فکری اساسی برای حذف بروکراسی زائد اداری و تکریم ارباب رجوع بکند.
وی با تاکید برهوشمندسازی در مجموعه شهرداری تبریز و گسترش فرهنگ استفاده از ساختار شهرالکترونیک در میان شهروندان اظهار داشت: تمامی خدمات ارائه شده توسط شهرداری تبریز بایستی با کمترین دخالت انسانی و به صورت الکترونیکی ارائه شود که با این کار به طور قطع رضایتمندی شهروندان بالا خواهد رفت و جلوی بسیاری از تخلفات نیز گرفته خواهد شد.
دکتر نجفی ادامه داد: ارائه خدمات مربوط به شهرسازی و اخذ عوارض در چند نقطه از شهر به صورت آزمایشی راه اندازی شده است که بایستی تا پایان سال فراگیر شود و مدیران مناطق و سازمانها هرچه زودتر برای تکمیل این سیستم طوری عمل کنند که شهروندان از منزل و بدون مراجعه خود ضمن تشکیل پرونده مراحل مختلف آن را نیز رصد نمایند.
شهردار تبریز در دسترس بودن مدیران و حساسیت آنها برای جزئی ترین مسائل شهری را خواستار شد و تاکید کرد: پیگیری مشکلات وحل و فصل امورات شهروندان وظیفه ذاتی مدیران شهرداری است و با تکریم شهروندان می توان ضمن جلب رضایتمندی آنها به راحتی آنها را در توسعه و آبادانی شهر همراه کرد.
شهردار تبریز در پایان  خواستار توجه جدی به موضوع زیباسازی، آسفالت معابر،جلوگیری از تخلفات، استفاده بهینه از سیستم  اتوماسیون یکپارچه سازی اداری،جذب درآمد پایدار و هماهنگی مدیران بخشهای مختلف با هم دیگر شد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.