کد خبر : 1666
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مهر 1393 - 8:04

با سپردن تیم به شهرداری به دنبال احیای ماشین سازی هستیم

با سپردن تیم به شهرداری به دنبال احیای ماشین سازی هستیم

 استاندار آذربایجان شرقی گفت: با سپردن مدیریت و مالکیت تیم ماشین سازی تبریز به مجموعه توانمند شهرداری به دنبال احیای این تیم ریشه دار و قدیمی کشورمان هستیم.

دکتر اسماعیل جبارزاده در مراسم تجلیل از مدال آوران آذربایجان شرقی در بازیهای آسیایی اینچئوان گفت: تیم ماشین سازی که یکی از تیم های قدیمی و باسابقه کشور است، در نتیجه بی توجهی مسئولان در سال های اخیر با افت مواجه بود.
وی افزود: در راستای احیای این تیم پرسابقه کشورمان که یکی از شش تیم قدیمی حال حاضر کشور می باشد  مسئولیت ماشین سازی تبریز را به شهرداری تبریز سپردیم و با این عمل به دنبال احیای این تیم قدیمی و پرطرفدار هستیم.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی در ارزیابی شاخصه های مختلف، رتبه ی نخست را در ورزش کشور کسب کرده است و این موضوع، بیانگر پیشرفت چشمگیر ورزش استان در سال اخیر است.
وی اظهار کرد: پرویز هادی از چند ماه قبل خود را برای بازی های آسیایی آماده می کرد و آمادگی این ورزشکار با اخلاق، به گونه ای بود که اختلاف زیادی با حریفان خود داشت.
جبارزاده افزود: همه ی کشور شاهد افتخار آفرینی این پهلوان بودند و هادی توانست با کسب مدال خوشرنگ طلا، دل مردم ایران و به خصوص مردم آذربایجان شرقی را شاد کند.
نماینده ارشد دولت در آذربایجان شرقی افزود: ورزش آذربایجان شرقی در کشور همواره پیشتاز بود، اما در سال های اخیر با رکودی مواجه شده بود که خوشبختانه در سال گذشته، موفقیت های زیادی برای ورزش استان ثبت شد.
استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی در ارزیابی شاخصه های مختلف ورزشی در کشور، رتبه ی نخست را کسب کرده است و این موضوع، بیانگر پیشرفت چشمگیر ورزش استان در سال اخیر است.
وی افزود: هم اکنون استان ما در اکثر ورزش ها، حرف اول را در کشور می زند و در فوتبال نیز، تراکتورسازی تبریز با نتایج درخشانی که کسب کرده است در رتبه ی نخست قرار گرفته است و تماشاگران به بردهای پرگل این تیم عادت کرده اند و به کمتر از سه، چهار گل راضی نمی شوند.
جبارزاده بیان کرد: تیم ماشین سازی نیز که یکی از تیم های قدیمی کشور است، در سال های اخیر با افت مواجه بود که مسئولیت آن را به شهرداری تبریز سپردیم و به دنبال احیای این تیم قدیمی و پرطرفدار هستیم.
گفتنی است مراسم تجلیل از ورزشکاران برتر استان، با حضور “هوشنگ خندان دل” معاون عمران و توسعه ی امور شهری و روستایی وزارت کشور، “اسماعیل جبارزاده” استاندار آذربایجان شرقی، “صادق نجفی” شهردار تبریز، “سیدمحمد شروین اسبقیان” مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه در محل استانداری برگزار شد و از “پرویز هادی” که توانست در مسابقات کشتی بازی های آسیایی اینچئون مدال طلا را کسب کند، تجلیل شد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.