کد خبر : 16694
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1397 - 4:36

سرمربی شهرداری تبریز: تیم ما پتانسیل‌های بالایی دارد

سرمربی شهرداری تبریز: تیم ما پتانسیل‌های بالایی دارد

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز پس از کسب ۲ برد متوالی در لیگ دسته یک فوتبال کشور گفت: کسب این ۲ برد را به مسئولان باشگاه، بازیکنان جوان و بومی شهرم تبریک می‌گویم که واقعاً تلاش کردند تا این نتیجه را کسب کنند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز پس از کسب ۲ برد متوالی در لیگ دسته یک فوتبال کشور گفت: کسب این ۲ برد را به مسئولان باشگاه، بازیکنان جوان و بومی شهرم تبریک می‌گویم که واقعاً تلاش کردند تا این نتیجه را کسب کنند.

 هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال کشور با برگزاری ۴ دیدار به پایان رسید. شهرداری تبریز در این هفته از رقابت‌ها در دیداری خانگی به مصاف خونه به خونه بابل رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه یک-صفر شکست دهد.

حیدر جعفری، سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز پس از کسب این پیروزی در گفت‌وگو با سایت رسمی سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز اظهار داشت: این دومین برد متوالی ما در لیگ یک بود که آن را به مسئولان باشگاه، بازیکنان جوان و بومی شهرم تبریک می‌گویم که واقعاً تلاش کردند تا این نتیجه را کسب کنند.

وی افزود: یک بازی تاکتیکی و خوب از طرف دو تیم شاهد بودیم که ما در نهایت توانستیم یکی از موقعیت‌های خوبمان را به گل تبدیل کنیم تا به ۳ امتیازی که نیاز داشتیم برسیم. درست است که در ۲ بازی اخیر ۶ امتیاز کسب کرده‌ایم اما برای تکرار پیروزی در بازی‌های بعد تلاش می‌کنیم. سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز ادامه داد: امیدوارم مسئولان استانی ما از این تیم بومی و جوان که ارزش‌های بالایی دارد، حمایت کنند. الان ما در رده‌های میانی جدول هستیم و با یکی دو برد دیگر می‌توانیم به صعود امیدوار باشیم چرا که با زحمت و تلاش هیچ‌چیز غیرممکن نیست. جعفری در پاسخ به این سؤال که چه تدابیری در خط دفاعی تیمش به کار بسته شهرداری تبریز در ۲ بازی اخیر کلین شیت کرده، اظهار داشت: قطعاً تیمی که ۲ هفته متوالی دروازه خود را بسته نگه می‌دارد، برنامه‌های تاکتیکی دفاعی خیلی خوبی دارد. بازیکنان ما در ۲ بازی اخیر با برنامه بازی کردند. تیم ما هم در کلاس‌های تئوری و هم عملی خوب کار می‌کند و خوشحالم در تیمی حضور دارم که بازیکنان آن تاکتیک‌پذیر هستند.

وی افزود: یکی دو بازی بعد شرایطمان بهتر هم می‌شود. همه بازیکنان ما با تمام توان بازی می‌کنند، دو بازی است که گل نخوردیم، در بازی با نود ارومیه نیز از ضربه شروع مجدد گل خوردیم. یعنی ما در بازی‌های اخیر در جریان بازی گل دریافت نکرده‌ایم. قطعاً تیمی که بتواند دروازه خود را حفظ کند، موفق‌تر است. سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در رابطه با اینکه چند درصد از تیمش را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند، گفت: ۱۰۰ درصد بازیکنان ما بومی هستند. چند سال است در شهرداری کار می‌کنم اما امسال تنها سالی است که با بازیکنان به زبان بومی صحبت می‌کنیم. این برای تیم شهرداری تبریز و هدفی که مدیریت باشگاه مشخص کرده بود، ایده آل است. جعفری در ادامه یادآور شد: فرشاد بیابانی بازیکن تبریزی ما که سال قبل جزو بازیکنان تیم امید شهرداری بود، در دو دیدار اخیر گلزنی کرده که این موضوع نشان‌دهنده فرصت‌های پیشرفت برای بازیکنان جوان و بومی ما است.

وی در پایان گفت: تیم ما با یک سوم هزینه سال قبل بسته شده اما بچه‌هایمان پتانسیل بالایی داشته و در هفته‌های بعد حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.