کد خبر : 16872
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1397 - 7:21

«مرکز تماس تلفنی» سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز راه اندازی شد

«مرکز تماس تلفنی» سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز راه اندازی شد

در راستای استقرار نظام های کیفی و ارتقای رضایتمندی مشتریان «مرکز تماس تلفنی» سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز راه اندازی شد.

«مرکز تماس تلفنی» سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز راه اندازی شد

در راستای استقرار نظام های کیفی و ارتقای رضایتمندی مشتریان «مرکز تماس تلفنی» سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز راه اندازی شد.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، در راستای استقرار نظام های کیفی و ارتقای رضایتمندی مشتریان، «مرکز تماس تلفنی» سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهردای تبریز تشکیل و اجرایی گردید تا از طریق آن عملیات ثبت و پیگیری درخواست ها، شکایات، پیشنهادات، پاسخگویی بهینه به نیازها و حل مشکلات مشتریان سریع تر حاصل شود. استقرار این واحد سبب دستیابی به اهداف مورد نظر این مجموعه از جمله ساماندهی فعالیت توزیعی کارکنان و افزایش کارایی آنان در ارائه سرویس ها، شناخت فرصت های جدید، کاهش تهدیدات، کاهش هزینه ها و بهبود عرضه خدمات به مشتریان خواهد بود.در آینده ی نزدیک این سیستم برای کل مجموعه شهرداری تبریز توسعه خواهد یافت و با بهره گیری از این سیستم علاوه بر تماس های تلفنی، سیستم فاکس یکپارچه و پرداخت قبوض شهرداری نیز امکان پذیر خواهد بود.گفتنی است شماره تماس «مرکز تماس تلفنی» ۴۱۵۱ بوده و شهروندان محترم می توانند از طریق این شماره با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز در ارتباط باشند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.