کد خبر : 866
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 بهمن 1392 - 7:58

فرهنگ سازی رکن اصلی غلبه بر معضل حاشیه نشینی است

فرهنگ سازی رکن اصلی غلبه بر معضل حاشیه نشینی است

عضو شورای اسلامی کلان شهر تبریز گفت: باید در خصوص طرح های مشارکتی مربوط به بافت فرسوده و حاشیه نشینی فرهنگ سازی شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، دکتر حاجی پور با بیان این مطلب افزود: در موضوع فرهنگ سازی برای طرح های مشارکتی مربوط به بافت فرسوده و حاشیه نشینی باید همه جوانب بویژه جنبه عمومی و جنبه سازمانی لحاظ گردد تا در کنار همراهی مردم شاهد همکاری ادارات و سازمانهای ذیربط برای اجرایی شدن آن باشیم.
وی در عین حال تدوین چهارچوب این طرح های مشارکتی در کنار فرهنگ سازی برای این مورد را ضروری دانست و تصریح کرد: باید چهارچوب طرح تدوین و آغاز و انجام طرح مشخص شود تا از تضعیف حق و حقوق افراد در این رمینه جلوگیری به عمل آید.
حاجی پور با اشاره به اینکه در حال حاضر مدیریت اصلی انکار ناپذیر در تمامی جوامع است، خاطر نشان شد: دسته بندی جوامع کنونی براساس اصل مدیریت و سطح آن مشخص می شود و بر همین اساس امیدواریم با در نظر گرفتن تحولاتی که در شورا و مدیریت شهری تبریز رخ داده است، سطح مدیریت شهری تبریز را به بالاترین جایگاه برسانیم.
رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: بافت فرسوده، ساماندهی حاشیه و زیبائی های شهر تبریز از مهمترین طرحهای اولویت دار این کلانشهر محسوب می شوند که با اجرایی شدن آنها زمینه برای بازگردندان تبریز به جایگاه واقعی خود به عنوان شهر اولین ها فراهم می شود.
وی در پایان خواستار تدوین ساز وکارهای اجرایی، عملیاتی و عمرانی از سوی شهرداری برای تحقق این طرح ها شد و گفت: باید مردم و شهروندان تبریزی شاهد عمران و آبادانی و شکوفائی هر چه بیشتر شهر خود باشند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.