کد خبر : 17842
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1397 - 8:58

باید قدردان فراهم شدن فرصت خدمت رسانی به شهروندان در شهرداری باشیم

باید قدردان فراهم شدن فرصت خدمت رسانی به شهروندان در شهرداری باشیم

شهردار منطقه پنج تبریز در بازدید ۲ ساعته خود از تمامی واحدهای اداری ازکارکنان وپرسنل منطقه خواست با قبول حساسیت خدمت رسانی در شهرداری هر روزکاری خود را با انرژی مضاعف

باید قدردان فراهم شدن فرصت خدمت رسانی به شهروندان در شهرداری باشیم

شهردار منطقه پنج تبریز در بازدید ۲ ساعته خود از تمامی واحدهای اداری ازکارکنان وپرسنل منطقه خواست با قبول حساسیت خدمت رسانی در شهرداری هر روزکاری خود را با انرژی مضاعف شروع کنند.

به گزارش آی نیوز، میر علی اصغرنساج در حاشیه این بازدید با اعلام این مطلب افزود: با همراهی وتلاش معاونین ، مدیران وکارکنان زحمت کش شهرداری منطقه پنج علاوه بر حفظ موفقیت های کسب شده در سالهای اخیر ، با رفع نقاط ضعف در عرصه های جدید نیز رتبه های برتر را کسب خواهیم کرد .

وی تصریح نمود : پرسنل شهرداری منطقه را نیروهایی با انگیزه ، متخصص و متعهد ارزیابی نمودم و این منطقه با تعامل شهروندان به منطقه ای پیشرو و فعال در تمامی زمینه ها تبدیل خواهد شد. شهردار منطقه در ادامه گفت: باید تک تک کارکنان شکر گزار فراهم شدن فرصت خدمت رسانی به شهروندان در مجموعه شهرداری باشند.

وی همچنین بر لزوم تکریم ارباب رجوع تاکید نمود و اظهار داشت : در صورت تکریم شهروندان و از سویی با افزایش خدمات رسانی شاهد رضایتمندی شهروندان خواهیم بود .

همراه با صابرنیا معاون اداری ومالی ، باغی مدیر حراست ،مظفری مدیر برنامه ریزی ونیروی انسانی ، تقی زاد معاون شهرسازی ومعماری وحافظ زاده مسئول امور ارتباطات از واحدهای اداری بازدید داشت .

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.