کد خبر : 1806
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1393 - 13:01

دومین نشست معاونان و مدیران اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری های کلانشهرهای کشور آغاز به کار کرد

دومین نشست معاونان و مدیران اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری های کلانشهرهای کشور آغاز به کار کرد

  دومین نشست معاونان و مدیران اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری های کلانشهرهای کشور صبح امروز در تبریز آغاز به کار کرد.

دومین نشست سرمایه گذاری و اقتصادی با حضور معاونان اقتصادی و سرمایه گذاری کلانشهرها و با سخنرانی شهردارتبریز در تالار آمفی تئاتر شهرداری تبریزآغاز شد.
در این نشست مهندس مرتضی آبدار قائم مقام شهردار تبریز و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری کلانشهر تبریز ضمن تسلیت شهادت چهارمین امام شیعیان به شعار امسال بعنوان سال اقتصاد، فرهنگ و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود:با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری از سویی و سیاستهای راهبردی شهردار محترم و فرهیخته تبریز جناب اقای دکتر نجفی سال هوش استراتژیک و مدیریت سیستمی برای شهرداری تبریز تعریف شده است و امیدواریم با اتکا به این سیاستها و رهنمود ها مسیرهای توسعه و پیشرفت را در اندک زمان ممکن طی کنیم.
وی با اشاره به بحث سرمایه گذاری در شهرداری ها خاطر نشان کرد: موضوع سرمایه گذاری بحث جدیدی در شهرداری هاست ولی در مدت ده سالی که از مطرح شدن آن می گذرد تاثیرات شگرف آن قابل رویت است.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری کلانشهر تبریز با اشاره به اهداف برگزاری این نشست گفت: از اهداف مهم این نشست همسو شدن سیاستهای سرمایه گذاری در شهرداری هاست و در این جهت شهرداری تبریز توانسته است بیش از همه به کاهش هزینه ها و افزایش درآمد زایی آن هم از نوع پایدار توجه کند.

مهندس آبدار ادامه داد: مشکلی که اکنون پیش روی شهرداری ها است قوانین قدیمی جاری در این مجموعه هاست که متاسفانه با اصول سرمایه گذاری مطابق نیست چرا که سرمایه گذاری بحثی جدی است که در قوانین قدیمی مراتب لازم برای آن پیش بینی نشده است.

وی با اشاره به پیش قدم بودن تبریز در زمینه اجرا و تدوین سیاستهای سرمایه گذاری درمیان شهرداری ها افزود: شهرداری تبریز اولین شهرداری است که سیاستهای تشویقی در حوزه سرمایه گذاری را پایه گذاری کرده است و اعمال این سیاستها با برداشتن موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاری و سرعت بخشیدن به امور مربوطه امکان پذیر می شود.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.