کد خبر : 18064
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 - 6:49

بررسی اصلاح تعرفه عوارض تابلوهای تبلیغاتی/بررسی چشم انداز راهبردی شهرداری برای افق زمانی ۱۴۰۹-۱۳۸۹

بررسی اصلاح تعرفه عوارض تابلوهای تبلیغاتی/بررسی چشم انداز راهبردی شهرداری برای افق زمانی ۱۴۰۹-۱۳۸۹

در جلسه فوق العاده عصر امروز شورای شهر تبریز که با هشت دستور منتشر شده است، نامه شهرداری تبریز در خصوص چشم انداز راهبردی شهرداری تبریز برای افق زمانی ۱۴۰۹-۱۳۸۹ بررسی می

بررسی اصلاح تعرفه عوارض تابلوهای تبلیغاتی/بررسی چشم انداز راهبردی شهرداری برای افق زمانی ۱۴۰۹-۱۳۸۹

در جلسه فوق العاده عصر امروز شورای شهر تبریز که با هشت دستور منتشر شده است، نامه شهرداری تبریز در خصوص چشم انداز راهبردی شهرداری تبریز برای افق زمانی ۱۴۰۹-۱۳۸۹ بررسی می شود.

به گزارش آی نیوز، بر اساس دستور جلسه منتشر شده توسط دبیرخانه شورای اسلامی شهر تبریز، عصر امروز هشتادو یکمین جلسه این شورای در محل عمارت ساعت شهرداری تبریز به صورت علنی برگزار می شود.

بر مبنای این دستور جلسه، چشم انداز راهبردی شهرداری برای افق زمانی ۱۴۰۹-۱۳۸۹ که در کمیسیون ویژه با حضور اعضای شورا و مدیران شهرداری بررسی و تدوین شده است، مطرح می شود. چشم انداز برخلاف برنامه های پنج ساله قبلی، مطالعه شده و به دور از آرمان گرایی، همراه با راهبردها به صورت جزئی نگارش شده است.

این برنامه برای اجرا در مدت پنج سال و با سرفصل هایی مانند انسان محوری، تلاش در جهت رسیدن به شهر پاک، شهر روان از نظر ترافیک، مقاوم در برابر انواع خطرات، شهر هماهنگ در مدیریت خدمات، متعادل و متوازن از نظر توسعه، رسیدن به شهری که خاستگاه تشکل های مدنی و تاثیرگذار در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی، گنجینه فرهنگ و تمدن و گردشگری شناخته شده، … اشاره کرد.

در دیگر دستور جلسه عصر امروز، طرح کمیسیون خدمات شهری در خصوص اصلاح تعرفه عوارض تابلوهای تبلیغاتی بررسی خواهد شد. بر اساس مصوبه کمیسیون خدمات شهری در صورتی‌که به تصویب شورا برسد ضریب پیشنهادی در تابلوهای روان از ۱۰ به ۸؛ تلوزیون های نصب شده بر سر درب رونما، دیوار جانبی و معابر عمومی سطح شهر تا ۴ متر از ۲۰ به ۱۵ و بیشتر از ۴ متر از ۳۰ به ۲۰، بیلبوردها و کلیه تابلوهای تبلیغاتی و تابلوهای پشت بام بیش از ۲۴ متر مربع در محل مجاز از ضریب پیشنهادی ۲۵ به ۱۸ تقلیل خواهد یافت. همچنین عوارض فضاهای تبلیغاتی بصورت سالانه در خصوص اررزش معاملاتی اراضی محل نصب تابلو تا اندازه ۶ مترمربع از ۲۰ به ۱۰، بیش از ۶ متر مربع و تا ۱۲ متر مربع از ۲۰ به ۱۲ و بیش از ۱۲ متر مربع تا ۲۴ متر مربع از ۲۴ به ۱۵ کاهش می یابد.

همچنین در این جلسه، نمایندگان شورا در کمیسیون های ماده ۷۷ و بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها تعیین خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.