کد خبر : 1831
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آذر 1393 - 8:45

دبیری: کمک های دولتی به شهرداری زیر ۵ درصد بودجه تدوین شده است

دبیری: کمک های دولتی به شهرداری زیر ۵ درصد بودجه تدوین شده است

رییس شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر برنامه ریزی تاکید کرد: اگر با روال سنتی بخواهیم حرکت کنیم قطعا به جایگاهی دست نخواهیم یافت و در پایان برنامه میان دوره ای ۵ ساله هستیم که قبلا تدوین کرده بودیم و حالا زمانی است که باید تدوین برنامه جدید را شروع کنیم تا با برنامه در راه ارتقا جایگاه تبریز قدم برداریم.

دکتر دبیری افزود: شهر مسائل و مشکلات مختلفی دارد، از ترافیک گرفته تا فضای سبز؛ اگر بتوانیم با همفکری پیش برویم می توانیم مشکلات شهر را حل کنیم. وی تصریح کرد: تبریز برای این همه جمعیت و این همه خودرو ساخته نشده و این را همه ما میدانیم.
دبیری عمده ترین دغدغه شهرداری را دستیابی به درآمد پایدار دانست و اظهار کرد: کمک های دولتی به شهرداری زیر ۵ درصد بودجه تدوین شده است و قطعا وقتی در بازار مسکن رکود ایجاد شود، درآمد شهرداری کم می شود.
دکتر دبیری در پایان به طرح سنجش عدالت در سلامت شهر اشاره نمود و توضیح داد: این طرح یک پروژه تحقیقاتی است که اگر درست انجام شود می توانیم با شناسایی مشکلات با مخاطرات برخورد کنیم.
وی ادامه داد: مثلا در حیطه توسعه اجتماعی می خواهیم همه مشکلات را بشناسیم؛ از دسترسی مردم به امکانات گرفته تا خدمات عمومی، در حیطه سلامت می خواهیم وضعیت بیماری در شهر را مشخص کنیم، در حیطه اقتصادی می خواهیم وضعیت خانوارها را بسنجیم؛ از تعداد شاغلین در هر خانه تا درآمد منطقه، در موضوع حکمرانی می خواهیم ببینیم چقدر از خدمات رضایتمندی وجود دارد و در حوزه فرهنگ مسئله احترام به ارزش ها سنجیده خواهد شد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.