کد خبر : 18310
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 آبان 1397 - 4:28

دیوارهای فرسوده و پل های سطح حوزه منطقه ۳ زیباسازی می شود

دیوارهای فرسوده و پل های سطح حوزه منطقه ۳ زیباسازی می شود

عملیات بهسازی دیوارهای فرسوده و اجرای نقاشی دیواری در راستای زیباسازی دیوارهای سطح منطقه ۳، توسط واحد زیباسازی شروع شده است.

عملیات بهسازی دیوارهای فرسوده و اجرای نقاشی دیواری در راستای زیباسازی دیوارهای سطح منطقه ۳، توسط واحد زیباسازی شروع شده است.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهردار منطقه ۳، داود طالب نژاد شهردار منطقه از برنامه ریزی برای اجرای نقاشی دیواری با حجم ۳۰۰۰ متر مربعی طی دو ماه آینده بر روی دیوارهای سطح حوزه منطقه توسط واحد زیباسازی معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه خبرداد.

طالب نژاد با اعلام اتمام رنگ آمیزی ۳ پل عابر پیاده در مسیر خیابان آزادی، خبر از شروع رنگ آمیزی ۲ پل عابر پیاده موجود در کمربند میانی داد و گفت: تجدید رنگ آمیزی پل های عابر پیاده و سایر تأسیسات موجود در معابر و خیابان های سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه به خاطر جلوگیری از فرسایش و پوسیدگی بر اثر آب و سایرخورنده ها و افزایش عمر مفید آنها و به جهت زیبایی افزایی منظر شهروندان با رنگ های مختلف اجرا می شود.

طالب نژاد از پل های عابر پیاده رنگ آمیزی شده، به پل های عابر پیاده مقابل دانشگاه هنر اسلامی ، بیمارستان ارتش و بیمه تأمین اجتماعی در مسیر خیابان آزادی اشاره کرد.

شهردار منطقه افزود : مطابق برنامه ریزی های انجام گرفته ، ۳  هزار متر مربع از سطح دیوارهای مورد نیاز در حوزه استحفاظی منطقه طی دو ماه آینده توسط واحد زیباسازی منطقه نیز نقاشی خواهد شد.

وی به اتمام نقاشی بر روی دیوار های کلیه مدارس سطح حوزه نیز اشاره و تاکید کرد: برای ارتقاء سطح فرهنگ شهرنشینی و آموزش شهروندی ، طرح و تصاویر مناسب و متناسب با روحیه دانش آموزان بر روی دیوار مدارس نقاشی شده است .

طالب نژاد به نقاشی روی ۸۰ عدد از کافوهای  برق در سطح منطقه اشاره کرد و ادامه داد: برای آشنا کردن هر چه بیشتر گردشگران و شهروندان با آثار فرهنگی، تاریخی و مناظر طبیعی موجود در سطح شهر و استان، واحد زیباسازی منطقه با اجرای نقاشی هایی از این اماکن بر روی کافو ها علاوه بر خلق مناظر زیبا، خواسته است قدمی در ارتقاء سطح آگاهی حوزه گردشگری شهروندان بردارد .

دیوارهای فرسوده و پل های سطح حوزه منطقه ۳ زیباسازی می شود

وی رنگ آمیزی پایه تابلو های ترافیکی ، چراغ های راهنمایی و رانندگی و پایه تابلو اسامی کوی ها در مسیر خیابان آزادی را از کارهای دیگر واحد زیبا سازی منطقه بر شمرد.

زدودن دیوار نوشته ها و تبلیغات های کاغذی از روی بعضی از دیوارها و تیر های برق سطح منطقه ، بخش دیگری از فعالیت های این واحد می باشد که شهردار منطقه بدان اشاره کرده و افزود : دیوار نوشته ها و تبلیغات کاغذی غیر مجاز پدیده ای است که گاهأ توسط بعضی از شهروندان انجام می گیرد و واحد زیباسازی منطقه  نیز با امحاء آنها محل مورد نظر را با رنگ آمیزی پوشانده و مناسب سازی می کند.

 طالب نژاد به مناسب سازی دیوار انتهای کوی مسکونی در آخر سلیمان خاطر نیز اشاره کرد و گفت : برای زدودن منظر نامناسب پشت این دیوار ، دیوار انتهایی این کوی تسطیع سطح و ارتفاع می گردد تا برای اجرای نقاشی دیواری و زیباسازی محوطه آماده شود

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.