کد خبر : 1846
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آذر 1393 - 5:46

گاف عجیب اتوبوسرانی تبریز/ سرویس دهی به تماشاگرانی که وجود ندارند!

گاف عجیب اتوبوسرانی تبریز/ سرویس دهی به تماشاگرانی که وجود ندارند!

 

 

 

علی رغم اینکه بازی دو تیم تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن بدون تماشاگر برگزار می شود شرکت واحد برای انتقال تماشاگرانی که نمی توانند به ورزشگاه بروند اتوبوس اختصاص داد.

 

بر اساس خبری که در وبسایت رسمی شرکت واحد تبریز منتشر شده است این شرکت با صدور اطلاعیه ای از اختصاص سرویس به تماشاگران تراکتورو ذوب آهن خبر داد.

این در حالی است که بر اساس رای کمیته انضباطی و اعلام فدراسیون فوتبال دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن بدون تماشاگر برگزار می شود.

باید پرسید چرا مسئولان روابط عمومی این شرکت آنچنان از اخبار و اطلاعات دور هستند که بدون اطلاع از امکان ورود هوادار به استادیوم اقدام به انتشار چنین خبری نموده اند.

اما سوال مهم تر این است اگر اتوبوسهای شرکت واحد تعدادی هوادار را به ورزشگاه برد و هواداران هم طبیعتا نتوانستند وارد ورزشگاه شوند مسئولیت اتلاف وقت این همه هوادار با چه کسی خواهد بود.

اگر اتفاقی در ورزشگاه برای این هواداران رخ دهد آیا شرکت واحد مسئولیتی خواهد پذیرفت.

گاف عجیب شرکت واحد نشان از بی توجهی به اخبار و رویدادهای مربوط به شهر بخصوص مرتبط با شرکت واحد در این شرکت خدمات رسان دارد.

متن کامل خبر شرکت واحد به شرح زیر می باشد:

سرویس دهی ناوگان شرکت واحداتوبوسرانی تبریز و حومه

برای تماشاگران بازی تیمهای تراکتور سازی تبریز و ذوب آهن اصفهان

    به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه موسی زاده معاون اجرایی این شرکت با اعلام این خبر گفت:  پیرو مسابقه فوتبال بین تیمهای تراکتور سازی تبریز و ذوب آهن اصفهان  از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور، جام خلیج فارس و ضرورت سرویس دهی به تماشاگران پرشور و فهیم تبریزی، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز نقاط مختلفی درسطح شهر را به عنوان مبادی انتقال تماشاگران در نظر گرفته و جهت رفاه حال تماشاگران اقدام به سرویس دهی با استفاده از ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت خواهد نمود .وی در ادامه افزود: تماشاگران محترم می توانند از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه از طریق مبادی ذیل از اتوبوسهای شرکت واحد استفاده نمایند.

 

۱ – چهارراه عباسی   

۲- میدان ستارخان   

۳- میدان جهاد( نصف راه)

۴-  ورودی بزرگراه شهید کسائی به طرف استادیوم یادگار امام (ره)

شایان ذکر است این مسابقه روز پنجشنبه ۲۰ آذر راس ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.