کد خبر : 1868
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1393 - 6:15

آمدن کمالوند شوک منفی بود/ بدترین نتیجه تاریخ گسترش فولاد

آمدن کمالوند شوک منفی بود/ بدترین نتیجه تاریخ گسترش فولاد

آی نیوز – در حالی که مانورهای رسانه ای از نجات تیم بحران زده اما متول گسترش فولاد با آمدن فراز کمالوند خبر می دادند اما این مربی معروف و پر حاشیه هم نتوانسته چاره ای برای درد این تیم بیابد.

باخت سنگین گسترش فولاد در برابر تیم سپاهان اصفهان یکی از سنگین ترین باختها و بدترین نتیجه تیم گسترش فولاد در طول تاریخ کوتاه آن بوده است.
آما بر خلاف بردهای خفیف و یا مصاحبه های پیش از بازی سرمربی تیم گسترش فولاد این باخت انعکاس زیادی در رسانه ها نداشته است.
حال این سوال پیش می آید به چه دلیلی رسانه ها از این باخت سنگین که زنگ خطر را برای گسترش فولاد به صدا درآورده است به راحتی عبور می کنند.
مسئله واقعی این است که هر چند تیم گسترش فولاد فرصت این را دارد که از جمع فانوس به دست های لیگ برتر فوتبال کشور اصله گرفته و با دور اندیشی مدیران و کادر فنی خود را به میانه های جدول برساند اما مسئله این است که با ادامه روند فعلی این امر بعید به نظر می رسد.
ضعف دروازه بانی در گسترش فولاد شاید یکی از اصلی ترین دلایل باخت سنگین و عدم نتیجه گیریهای این تیم در هفته های اخیر باشد اما تمام مسئله این نیست.
البته تصمیم به فسخ قرارداد با این دروازه بان که در چند مدت اخیر عملکرد ضعیفی داشت و به درخواست فراز کمالوند سرمربی این تیم قرارداد این دروازه بان فسخ شد تا او از این تیم کنار گذاشته شود.
تعطیلات پیش روی گسترش فولاد شاید بهترین و آخرین فرصتی برای این تیم در بحران فرو رفته باشد تا خود را از سقوط به لیگ دسته یک که با ادامه روند فعلی محتمل به نظر می رسد نجات دهد.
به خاطر داشته باشیم که تیم گسترش فولاد به دلیل عدم وجود طرفداران بالقوه محدودیت هایی برای ایجاد انگیزه در بازیکنان و کادر فنی دارد که به این دلیل باید با تعریف و ایجاد انگیزه هایی دیگر نسبت مسئولیت پذیر بودن بازیکنان و کادر فنی نسبت به باشگاه اقدام نمود.
گسترش فولاد نماینده دوم تبریز در رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور به حساب می آید و سقوط این تیم به دسته یک ضرر دیگری برای تبریز – مهد فوتبال ایران ، خواهد بود.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.