کد خبر : 18727
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آبان 1397 - 11:49

تصادف سه دستگاه خودرو در جاده تبریز – آذرشهر یک کشته برجای گذاشت

تصادف سه دستگاه خودرو در جاده تبریز – آذرشهر یک کشته برجای گذاشت

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، گفت: صبح امروز با اعلام برخورد سه دستگاه خودرو در جاده تبریز _ آذرشهر، اکیپ امداد و نجات ایستگاه شماره ۲ به

تصادف سه دستگاه خودرو در جاده تبریز - آذرشهر یک کشته برجای گذاشت

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، گفت: صبح امروز با اعلام برخورد سه دستگاه خودرو در جاده تبریز _ آذرشهر، اکیپ امداد و نجات ایستگاه شماره ۲ به فرماندهی قنادی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش آی نیوز، محمد قلی‌زاده اظهار کرد: سه دستگاه خودرو سواری روآ ، پراید و تریلی ولوو زمانی که در مسیر جاده در حال حرکت بودند، خودروهای پراید و روآ به شدت با قسمت عقب تریلی برخورد و راننده پراید نیز در داخل خودرو محبوس و مصدوم شد.

وی با اشاره به حضور سریع آتش نشانان در این حادثه افزود؛ اکیپ امدادی سازمان آتش نشانی بلافاصله پس از حضور در محل حادثه ، راننده مصدوم و محبوس پراید را از داخل خودرو به سرعت و با رعایت اصول ایمنی در تصادفات جاده ای، رها سازی و جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند که مشخص شد این مرد ۶۲ ساله در اثر شدت جراحت در دم جان باخته است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، افزود: آتش نشانان ادامه این عملیات امدادی را با ایمن سازی محل و انتقال خودرو های تصادفی به پایان رساندند ‌.

قلیزاده  با تاکید بر این شعار ایمنی که ” لحظه ای غفلت یک عمر پشیمانی در پی دارد” از شهروندان درخواست کرد؛ رعایت اصول ایمنی را در رانندگی مورد توجه قرار داده و به هنگام ناهشیاری و خواب آلودگی از رانندگی بپرهیزید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.