کد خبر : 18738
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 آبان 1397 - 4:58

پاسخگویی به درخواست بیش از۴۵۰۰ شهروند از ابتدای سال در منطقه ۴

پاسخگویی به درخواست بیش از۴۵۰۰ شهروند از ابتدای سال در منطقه ۴

مدیر بازرسی شهرداری منطقه۴ تبریز میز خدمت را ظرفیتی مستعد برای تسهیل در امور شهروندان و ارتقای رضایت‌مندی عنوان کرد.

پاسخگویی به درخواست بیش از۴۵۰۰ شهروند از ابتدای سال در منطقه ۴

مدیر بازرسی شهرداری منطقه۴ تبریز میز خدمت را ظرفیتی مستعد برای تسهیل در امور شهروندان و ارتقای رضایت‌مندی عنوان کرد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه چهار، مهدی خلیل‌زاده با بیان این خبر افزود: راه‌اندازی میز خدمت در راستای تکریم بیش‌از‌پیش و تسریع در خدمات‌رسانی به شهروندان حوزه گسترده منطقه۴ صورت گرفته است که از ابتدای سال به بیش از ۴۵۰۰درخواست همشهریان پاسخ داده شده است.

وی ادامه داد: هزار مورد از این درخواست‌ها مربوط به حوزه شهرسازی، ۱۶۰۰مورد مربوط به حوزه خدمات شهری، ۱۳۰۰مورد مربوط به حوزه مالی‌و‌اقتصادی، ۴۷۴مورد مربوط به حوزه فنی و عمرانی و ۱۷۰ مورد مربوط به سایر بخش‌ها است.

مدیر بازرسی شهرداری منطقه۴ با تاکید بر لزوم خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان، تصریح کرد: تمام تلاش مدیریت و کارکنان شهرداری منطقه۴ ارائه خدمات مطلوب و ارتقای سطح رضایت‌مندی شهروندان است.

خلیل‌زاده گفت: کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در وقت، تسریع در خدمات‌رسانی و ارتقای کمی و کیفی خدمات از مهم‌ترین مزیت‌های فعالیت میز خدمت در منطقه محسوب می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.