کد خبر : 19056
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آبان 1397 - 4:31

برگزاری نمایشگاه «شهر ایده آل» در جزیره کیش

برگزاری نمایشگاه «شهر ایده آل» در جزیره کیش

نمایشگاه و همایش “شهر ایده آل ” به منظور معرفی فرصت ها، طرح ها و پروژه هاى سرمايه گذارى شهرى، از ۲۱ تا ۲۵ دی ماه با حضور شهرداری های کلانشهرهای ایران در جزیره کیش برگزار می شود.

نمایشگاه و همایش “شهر ایده آل ” به منظور معرفی فرصت ها، طرح ها و پروژه هاى سرمایه گذارى شهرى، از ۲۱ تا ۲۵ دی ماه با حضور شهرداری های کلانشهرهای ایران در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش آی نیوز، موسی الرضا متین راد دبیر کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی با اعلام این خبر گفت : در این رویداد بزرگ، برنامه ها و طرحهاى نوین شهرداری ها، خدمات شهرى و شهرسازى و همچنین سلسله نشست ها وکارگاه هاى مرتبط با حوزه مدیریت شهرى برگزار و انواع ماشین آلات، تجهیزات وصنایع مرتبط این حوزه به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات صنایع و تولیدکنندگان داخلی و بیان اینکه مشوق‌ها و تسهیلات ویژه‌ای برای شرکت‌کنندگان در نمایشگاه اختصاص یافته است، اظهار کرد: بر این اساس تسهیلات مالی بدون بهره که شامل ۱۰۰ درصد هزینه‌های نمایشگاهی شامل غرفه و غرفه‌سازی، هزینه‌های رفت و برگشت و اسکان در اختیار مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه امسال قرار خواهد گرفت.

متین راد افزود : طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، نهمین دوره نمایشگاه در راستای تحقق شعار سال یعنی “حمایت از کالای ایرانی” خواهد بود و بر این اساس با توجه به رویکرد ملی و حمایت از تولیدات داخلی، صنایع و کالاهای ایرانی حضور بسیار چشمگیر و پررنگ‌تری خواهند داشت.

وی  با بیان اینکه در حوزه مدیریت شهری نیازمند فرهنگ‌سازی و ارائه آموزش‌های تخصصی در سطح شهرداری‌ها هستیم، ابراز امیدواری کرد: با برگزاری چنین نشست‌ها و گردهمایی‌های تخصصی، دست‌اندرکاران این حوزه با الگوهای مدیرتی روزآمد و کاربردی و همچنین مدیریت صحیح پروژه‌ها، کاهش هزینه‌ها و استفاده از توان بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمران شهری بیش از پیش آشنا شوند.

نهمین رویداد شهر ایده‌آل همچون سال‌های گذشته با حمایت و مشارکت دبیرخانه مجمع کلانشهرهای کشور، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، دبیرخانه مناطق آزاد کشور، کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و دیگر سازمان‌های با حضور ده‌ها شرکت، سازمان و برخی از شهرداری‌های مناطق مختلف کشور در محل نمایشگاه بین‌المللی کیش برپا می‌شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر نهمین رویداد شهر ایده آل می توانند به پایگاه اینترنتی www.idealcity.ir و یا با شماره تلفن۸۸۰۱۲۶۰۰ _۰۲۱ تماس حاصل نمائید.

برگزاری نمایشگاه «شهر ایده آل» در جزیره کیش

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.