کد خبر : 19783
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 آذر 1397 - 10:47

افزایش ۵۰ درصدی ثبت نام ازشهروندان در مراکز فرهنگی شهرداری منطقه پنج

افزایش ۵۰ درصدی ثبت نام ازشهروندان در مراکز فرهنگی شهرداری منطقه پنج

به گزارش شهریار، میزان ثبت نام و استقبال شهروندان از دوره های آموزشی مراکز فرهنگی شهرداری منطقه پنج در مقایسه با ترم گذشته ۵۰ درصد افزایش یافت.

افزایش ۵۰ درصدی ثبت نام ازشهروندان در مراکز فرهنگی شهرداری منطقه پنج

به گزارش آی نیوز، میزان ثبت نام و استقبال شهروندان از دوره های آموزشی مراکز فرهنگی شهرداری منطقه پنج در مقایسه با ترم گذشته ۵۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش آی نیوز، میر علی اصغر نساج غازانی با اعلام این مطلب گفت: دوره های آموزشی چهار مرکز فرهنگی این منطقه در  ترم دوم پاییزی با استقبال گسترده شهروندان مواجه شده است. او ادامه داد: برنامه ریزی های لازم برای تداوم استقبال از برنامه های فرهنگسراها در ترم های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه پنج شهرداری تبریز در ادامه توجه به آموزش شهروندی و حقوق شهروندی را از اولویت های تعیین شده این مراکز خواند و اظهار داشت: در ترم دوم پاییزی ۱۷۵۰ نفر از شهروندان در رشته های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی ثبت نام کرده اند.

وی افزایش نشاط اجتماعی و روحیه امید را از دیگر اولویت های فرهنگی این منطقه دانست و خاطر نشان کرد: بر این اساس خندوانه آخر هفته در فرهنگسرای کوی فرشته با حضور هنرمندان مطرح استان برگزار می شود که تا کنون با استقبال شهروندان همراه بوده است.

شایان ذکر است مراکز فرهنگی شهرداری منطقه پنج شامل کوی فرشته شمالی، پارک بانوی مهر باغمیشه، شهید نومی گلزار کوی استانداری و شهرک مرزداران است .

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.