کد خبر : 19951
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 - 11:57

آسفالت ریزی خیابان نصر شهرک اندیشه به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع

آسفالت ریزی خیابان نصر شهرک اندیشه به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع

در راستای ساماندهی محلات و معابر سطح منطقه، عملیات آسفالت ریزی خیابان نصر شهرک اندیشه به منظور تسهیل در امر تردد وسایل نقیله به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع و با استفاده از ۱۴۰ تن

در راستای ساماندهی محلات و معابر سطح منطقه، عملیات آسفالت ریزی خیابان نصر شهرک اندیشه به منظور تسهیل در امر تردد وسایل نقیله به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع و با استفاده از ۱۴۰ تن آسفالت توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۷ تبریز به اتمام رسید.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۷، علی فرخی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: بعداز اتمام عملیات جدول گذاری و زیر سازی خیابان نصر شهرک اندیشه عملیات آسفالت ریزی آن توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه شروع و به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع آسفالت ریزی شد.

وی تصریح کرد: این مسیر جزو معابری از شهرک اندیشه بود که جهت تسهیل در امر تردد وسایل نقیله و عبور و مرور شهروندان نیاز به ساماندهی و بهسازی داشت.

فرخی اظهار داشت: تمامی تلاش خود را به کار برده ایم که ارایه خدمات محله ای  و ساماندهی محلات این حوزه تعطیلی نداشته و در این راستا طی دو سال اخیر تعداد زیادی از کوی ها و معابر این حوزه بهسازی شده است.

گفتنی است؛ خیابان نصر شهرک اندیشه به تناژ ۱۴۰ تن توسط معاونت فنی و عمرانی این شهرداری آسفالت ریزی و ساماندهی شد.

آسفالت ریزی خیابان نصر شهرک اندیشه به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.