کد خبر : 2011
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1393 - 13:22

عوارض توسعه شبکه فاضلاب تصویب شد

عوارض توسعه شبکه فاضلاب تصویب شد

  شورای اسلامی شهر تبریز عوارض توسعه شبکه فاضلاب شهری کلانشهر تبریز را تصویب کرد.

جلسه فوق العاده شورای شهر به ریاست دکترشهرام دبیری، با موضوع بررسی درخواست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در خصوص تصویب عوارض توسعه شبک فاضلاب تبریزشد.
بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز پس از ابلاغ این مصوبه توسط وزیر نیرو از شهروندانی که درخواست انشعاب فاضلاب در شهر تبریز بنمایند مبلغ ۵ میلیون ریال و ۳۰ درصد حق انشعاب فضلاب به عنوان توسعه تاسیسات شبکه دریافت می گردد. همچنین بعد از ابلاغ مصوبه مبلغ ۲۰ هزار ریال ماهانه از هر خانوار دریافت خواهد گردید.
شورای اسلامی شهر تبریز با این شرط که ۱- بودجه و اعتبارات دولتی پس از ابلاغ این مصوبه کاهش پیدا نکند. ۲- افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی از پرداخت حق انشعاب و بقیه موارد مستثنا باشند ۳- نحوه توسعه و سرمایه گذاری با نظر و نظارت شورا باشد ۴- این مصوبه یکساله بوده و برای تمدید به شورا ارجا داده شود ۵- برای این ردیف درآمدی شرکت آب وفاضلاب حساب مجزا ایجاد شود. ۶- به همان میزان که از این ردیف در آمد محقق می شود دولت اعتبار تزریق نماید. با این مصوبه موافقت کرده است.
بررسی و تصویب عوارض توسعه شبکه آب و فاضلاب شهر تبریز تنها مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه فوق العاده سه شنبه شب این شورا بود.

گفتنی است در جلسه شب گذشته شورای اسلامی شهر تبریز مدیرعامل سازمان قطار شهری نیز حضور داشت که به دلیل طولانی شدن بحث های اعضای شورای شهر در خصوص شبکه آب و فاضلاب تبریز فرصتی برای ارائه گزارش و سوال از وی در این جلسه حاصل نشد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.