کد خبر : 202
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 4:52

دبیری رقیب رئیس هیئت فوتبال ۲۰ ساله آذربایجان‌شرقی شد

دبیری رقیب رئیس هیئت فوتبال ۲۰ ساله آذربایجان‌شرقی شد

در آخرین روز ثبت‌نام انتخابات هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی، شهرام دبیری با حضور در ساختمان هیئت فوتبال استان کاندیداتوری خود را اعلام کرد.

 اطلاعیه برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان هفته گذشته منتشر شد و امروز مهلت قانونی ثبت‌نام به اتمام رسید.

به گفته مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان،  زمان ثبت‌نام این انتخابات با پایان ساعت اداری امروز به اتمام رسیده است و این انتخابات تنها با حضور دو کاندیدا برگزار خواهد شد و رئیس هیئت فوتبال استان برای ۴ سال بعدی مشخص می‌شود.

جواد ششگلانی و شهرام دبیری برای انتخابات هیئت فوتبال استان ثبت‌نام کرده و در این انتخابات حضور خواهند داشت.

ششگلانی نزدیک به ۲۰ سال ریاست هیئت فوتبال استان را بر عهده داشته و عضو سومین دوره شورای اسلامی شهر تبریز و یک سال نیز ریاست شورای اسلامی شهر تبریز را بر عهده داشته است.

دبیری نیز عضو سومین دوره شورای اسلامی شهر تبریز و سه سال رئیس این شورا بوده و در سوابق ورزشی وی رئیس هیئت بسکتبال، تنیس، نایب رئیس هیئت فوتبال استان، مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و سرمربی تیم فوتسال دبیری به چشم می‌خورد.

وی در حال حاضر  رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز بوده و همچنین مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بیمارستان بین‌المللی تبریز است.

ششگلانی و دبیری هر دو کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز بودند که شهرام دبیری با ۱۰۴ هزار رای بالاترین آرا را همچون دوره سوم کسب کرده و ششگلانی نیز با ۳۱ هزار رای و جای گرفتن در رتبه هشتم جزو منتخبین چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.