کد خبر : 20555
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 - 13:39

انفجار گاز شهری در میدان معلم/ با تلاش آتش نشانان مرد مدفون از زیر آوار نجات یافت

انفجار گاز شهری در میدان معلم/ با تلاش آتش نشانان مرد مدفون از زیر آوار نجات یافت

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: صبح امروز با گزارش وقوع انفجار در یک باب منزل مسکونی در میدان معلم ، آتش نشانان ایستگاه شماره ۲۱ به فرماندهی

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: صبح امروز با گزارش وقوع انفجار در یک باب منزل مسکونی در میدان معلم ، آتش نشانان ایستگاه شماره ۲۱ به فرماندهی بهبودی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش آی نیوز، محمد قلیزاده در این باره بیان داشت: این حادثه در اثر  نشت گاز از پلوپز گازی در انباری منزل رخ داده بود که موجب تخریب محل و مدفون شدن مرد ۴۰ ساله ای در زیر آوار شده بود که آتش نشانان به سرعت وی را با رعایت اصول ایمنی به بیرون منتقل کردند.

وی افزود: آتش نشانان مرد مصدوم را به سرعت پس از رها سازی جهت مداوا در اختیار تکنسین های اورژانس قرار دادند.

قلی زاده همچنین متذکر شد: صبح امروز با گزارش برخورد دو دستگاه خودرو پیکان در جاده آناخاتون و مصدومیت سرنشینان خودروها، آتش نشانان ایستگاه شماره ۱۶ با فرماندهی اقبال به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در این باره اظهار کرد: صبح امروز زمانی که دو دستگاه خودرو پیکان در مسیر جاده در حال حرکت بودند با  یکدیگر برخورد و منجر به آسیب دیدگی چهار سرنشین خودروها شد.

وی افزود: در اثر این حادثه راننده مرد یکی از خودروها به شدت از ناحیه پا دچار مصدومیت و در داخل خودرو محبوس شده بود که آتش نشانان به سرعت وی را با استفاده از تجهیزات نجات رها سازی کردند.

وی تصریح کرد: راننده مرد خودرو دیگر به همراه دو سرنشین از جمله یک زن و یک دختر ۹ ساله دچار آسیب دیدگی شده بودند  که آتش نشانان هر چهار مصدوم را جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

انفجار گاز شهری در میدان معلم/ با تلاش آتش نشانان مرد مدفون از زیر آوار نجات یافت

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.