کد خبر : 21154
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 بهمن 1397 - 12:44

پنجره واحد خدمات شهری به بهره برداری می‌رسد

پنجره واحد خدمات شهری به بهره برداری می‌رسد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز گفت: پنجره واحد خدمات شهری به بهره برداری می رسد.

پنجره واحد خدمات شهری به بهره برداری می‌رسد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز گفت: پنجره واحد خدمات شهری به بهره برداری می رسد.

به گزارش آی نیوز، احمد فیضی با اعلام این خبر اظهار داشت: با ایجاد زیر ساخت های لازم به منظور تسریع و تسهیل در خدمات شهری به شهروندان “سامانه شهروند سپاری” به بهره برداری می رسد که در این سامانه شهرداری تبریز به عنوان اولین ارگان در استان خدمات خود را هوشمند سازی کرده و در درگاه واحدی اینترنتی در اختیار شهروندان قرار می دهد.

وی گفت: با تاکید و پیگیری شهردار تبریز و با هدف ایجاد بستر مناسب، تسریع و تسهیل خدمات به شهروندان و صدور مجوزهای خدماتی، سامانه پنجره واحد شهری “شهروند سپاری” مصادف با چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.

فیضی در این رابطه افزود: برای تکمیل این سامانه و رسیدن به معنای واقعی پنجره واحد شهری نیاز به همکاری دیگر ارگان ها و ادارات خدماتی شهر هستیم.

مدیرعامل فاوای شهرداری تبریز در مورد خدمات ارایه شده شهرداری تبریز در این سامانه اظهار داشت: از خدمات ارائه شده در سامانه شهروند سپاری (پنجره واحد خدمات شهری) میتوان به ارایه خدمات شهرداری تبریز از جمله پرداخت عوارض خودرو، پرداخت عوارض نوسازی و صنفی، ثبت درخواست شهرسازی، پیگیری درخواست های شهرسازی، صدور مجوز شهرسازی و … اشاره کرد که در ایام دهه فجر  به بهره برداری می رسد.

فیضی در مورد خدمات خارج از شهرداری تبریز نیز توضیح داد: برای خدمات خارج از مجموعه شهرداری نیازمند همکاری دیگر ارگان ها و اداره های دولتی هستیم تا بتوانیم پنجره واحد شهری را به معنای واقعی آن برای اولین بار در تبریز اجرا کنیم که از خدمات خارج از شهرداری می توان به ارائه خدمات ثبت احوال (احراز هویت شخصی، اخذ تصویر کارت ملی و شناسنامه) ارائه خدمات اداره آب، برق، گاز و مخابرات (پرداخت فیش، ثبت درخواست، پیگیری درخواست و صدور مجوزهای شهری) و ارائه خدمات مربوط به پلیس +۱۰ و نظام مهندسی استان اشاره کرد.

وی ادامه داد: شهرداری تبریز در سامانه شهروند سپارسی زیر ساخت های مورد نیاز را به دستور شهردار تبریز فراهم کرده  و آماده همکاری و دستور استاندار آذربایجان شهری به دیگر ارگان های خدمات رسان شهر هستیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.