کد خبر : 2118
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1393 - 8:06

خطیبی: امیدوارم هواداران روز جمعه رکوردشکنی کنند

خطیبی: امیدوارم هواداران روز جمعه رکوردشکنی کنند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: مشخص بود سعید عباسی به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب می‌شود. به دلیل اینکه مسائل اقتصادی در جلسات قبلی هیأت مدیره مورد بحث قرار می‌گرفت، انتخاب مدیرعامل به جلسات بعد موکول می‌شد.

 

رسول خطیبی در مورد تساوی تراکتور‌سازی در هفته هجدهم لیگ برتر مقابل ملوان گفت: بعد از تعطیلات ۵۰ روزه لیگ به میدان می‌رفتیم و در زمین حریف بازی می‌کردیم. ملوان نسبت به نیم‌فصل اول با تغییراتی روبرو شده و مربی خوبی را در اختیار گرفته است. بازی ما بار فنی زیادی نداشت و بیشتر جنگ‌های فیزیکی در میدان دیده می‌شد. هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند که می‌توانست تبدیل به گل شود و هر دو تیم توان برنده شدن را داشتند. با توجه به اینکه بازیکنان ما تلاش زیادی کردند و در جنگ‌های فیزیکی عقب ننشستند نکته بسیار مثبتی بود.

وی در مورد حواشی دیدار مقابل ملوان و اینکه حبیب گردانی بازیکن بااخلاق تراکتور‌سازی مورد هجمه قرار گرفته است اظهار داشت: دیگر بهتر است در رابطه با این حواشی صحبت نکنیم چرا که موضوع لوث می‌شود. در جریان بازی نماینده فدراسیون ناظر داوری و … حضور داشتند. آنها در این رابطه گزارش می‌دهند. دیگر به این موارد نمی‌پردازم و فقط فکرمان روی بازی با پدیده مشهد است.

سرمربی تراکتور‌سازی در رابطه با دیدار هفته نوزدهم تیمش مقابل پدیده مشهد و اینکه این تیم در نیم‌فصل اول و جام حذفی از پدیده شکست خورده است خاطرنشان کرد: امیدوارم هواداران روز جمعه ورزشگاه را پر کنند. پدیده تیم بسیار خوبی است که بازیکنان خوبی جذب کرده است. امیدوارم در زمین خودمان ۳ امتیاز را کسب کنیم و به شرایط بهتری برسیم.

خطیبی در پاسخ به این سوال که در هفته‌های اخیر مثل ۱۵ هفته ابتدایی لیگ برتر نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند گفت: اصلا به این مسئله اعتقاد ندارم در دیدار مقابل ذوب آهن ۳ امتیاز را کسب کردیم سپس مقابل ملوان به تساوی رسیدیم و کسب ۴ امتیاز از دو بازی نتیجه بدی نیست. امیدوارم مقابل پدیده هم به پیروزی برسیم. اگر ما در دیدار‌های خانگی به پیروزی برسیم و در دیدار‌های خارج از خانه حداقل امتیاز‌ را بگیریم می‌توانیم به مقام قهرمانی برسیم.

وی در مورد وضعیت بازیکنان سرباز و اینکه آیا به این نفرات اجازه می‌دهند تا در لیگ قهرمانان آسیا برای تراکتور‌سازی بازی کنند خاطرنشان کرد: شرایط این بازیکنان به تصمیم بازیکنان بازمی‌گردد. در این میان ما نقشی نداریم. امیدوارم تصمیمی گرفته شود که به سود همه باشد. مسئولان هر تصمیمی بگیرند برای ما قابل احترام است و از آن تمکین می‌کنیم.

سرمربی تراکتور‌سازی در مورد انتخاب سعید عباسی به عنوان مدیر‌عامل تراکتور‌سازی تصریح کرد: مشخص بود که عباسی مدیرعامل تراکتور‌سازی می‌شود. در جلسات هیأت مدیره در مورد مسائل اقتصادی و باشگاه صحبت می‌شد و این انتخاب به جلسات بعدی موکول می‌شد. امیدواریم عباسی در سمت جدید خود هم موفق باشد و تراکتورسازی به موفقیت برسد.

خطیبی در رابطه با اینکه پس از جدایی رادامس و بیکای لیست تراکتور‌سازی دو جای خالی دارد و آیا بازیکن جایگزینی جذب خواهند کرد گفت: در لیست ما دو جای خالی وجود دارد که پیشنهاد‌هایم را به عباسی ارائه کردم. از این به بعد باشگاه است که باید اقدامات لازم را انجام دهد و با پیگیری‌های لازم زمینه جذب این بازیکنان فراهم شود.

وی در پایان گفت: امیدوارم روز جمعه بازی بسیار خوبی را از سوی پدیده و تراکتور‌سازی مشاهده کنیم و با حضور پرشور هواداران رکورد تعداد تماشاگر در یک مسابقه در فصل جاری را بشکنیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.