کد خبر : 21210
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 بهمن 1397 - 13:00

نصب طاق نصرت دهه فجر در ۳۵ متری شهرک باغمیشه

نصب طاق نصرت دهه فجر در ۳۵ متری شهرک باغمیشه

شهرداری منطقه پنج در۳۵ متری شهرک باغمیشه که یکی از پرتردد ترین معابر تبریزمحسوب می شود با نصب «طاق نصرت» به استقبال ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

نصب طاق نصرت دهه فجر در ۳۵ متری شهرک باغمیشه

شهرداری منطقه پنج در۳۵ متری شهرک باغمیشه که یکی از پرتردد ترین معابر تبریزمحسوب می شود با نصب «طاق نصرت» به استقبال ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران رفت.

به گزارش آی نیوز به نقل از امور ارتباطات منطقه ۵، میر علی اصغر نساج، شهردار منطقه۵ با اعلام این مطلب گفت: امسال در مقایسه با سال های گذشته برنامه های گسترده ای برای گرامیداشت فرخنده ایام دهه مبارک فجر و با هزینه ای کمتر اجرا شده است.

شهردار منطقه ۵ تبریز افزود: ورودی شرق تبریز در مسیرجاده تهران، ۳۵ متری باغمیشه، میدان شهید فهمیده و مسیر آخر عباسی به بهترین شکل آذین بندی شده است.

وی در ادامه نصب طاق نصرت را از طرح های فضاسازی محیط شهری برشمرد و افزود: در ۳۵ متری باغمیشه طاق نصرت نصب شده که مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.

وی در پایان به نصب پرچم ایران در سطح حوزه اشاره نمود وگفت : المان های دهه فجر تا۱۲ بهمن که توسط اکیپ های معاونت خدمات شهری واجرایی طراحی وساخته شده اند در سطح حوزه نصب می شوند

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.