کد خبر : 21216
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 بهمن 1397 - 11:26

آذین بندی شهر برای چهلمین بهار آزادی

آذین بندی شهر برای چهلمین بهار آزادی

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز با همکاری مناطق دهگانه خود وارد فاز جدیدی از فضاسازی های شهری به مناسب ایام الله دهه فجر نسبت به سال های

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز با همکاری مناطق دهگانه خود وارد فاز جدیدی از فضاسازی های شهری به مناسب ایام الله دهه فجر نسبت به سال های گذشته شده و تلاش می کنیم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و یاد و خاطره آن ایام در سطح شهر تبلور یابد.

به گزارش آی نیوز، سعید حاجی زاده افزود: بر همین اساس در گام اول تزئین و فضا سازی محدوده مرکزی شهر تبریز به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده است و ادامه دارد.

حاجی زاده با اشاره به جلسه اخیر هم اندیشی مدیران ارتباطات مناطق دهگانه شهرداری تبریز و تاکید بر فضا سازی موضوعی و مفهومی مسیر های احصا شده در مناطق دهگانه اظهار داشت: در همین راستا محدوده چایکنار توسط شهرداری منطقه یک تزئین و فضاسازی شده است..

او ادامه داد:  در ضلع جنوبی بلوار ۲۹ بهمن بعنوان یکی از ورودی های اصلی کلانشهر تبریز و در مجاورت ساختمان اداری این شهرداری منطقه ۲ تبریز طاقی مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران نصب شد.

آذین بندی شهر برای چهلمین بهار آزادی نورپردازی و تزیین «طاق نصرت» توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز | عکس:شهرداری منطقه۲

وی همچنین اعلام کرد: «طاق نصرت» شهرداری منطقه ۴ تبریز، با تلفیقی از طرح‌های دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه(س) تکمیل و نصب شده است.

آذین بندی شهر برای چهلمین بهار آزادی «طاق نصرت» بر روی پل سرداران فاتح توسط شهرداری منطقه ۴ تبریز | عکس:شهرداری منطقه۴

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز اضافه کرد: شهرداری منطقه پنج در۳۵ متری شهرک باغمیشه که یکی از پرتردد ترین معابر تبریز محسوب می شود با نصب «طاق نصرت» به استقبال ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران رفت.

آذین بندی شهر برای چهلمین بهار آزادی «طاق نصرت» در شهرک باغمیشه تبریز | عکس:شهرداری منطقه ۵

حاجی زاده با اشاره به اقدامات انجام یافته در سطح منطقه ۶ گفت: بخشی از جاده سنتو توسط عوامل شهرداری منطقه ۶ آذین بندی شده است.

سعید حاجی زاده گفت: فضاسازی گسترده در مسیر بلوار ملت منطقه ۷ تبریز با استفاده از انواع بنرهای انقلابی در سازه های مختلف، ریسه بندی، نورپردازی و چراغانی شده است و مناطق ۳، ۸، ۹ و ۱۰ در حال فضاسازی و تزئین حوزه هستند.

آذین بندی شهر برای چهلمین بهار آزادی نمایی از آذین بندی معابر توسط شهرداری منطقه ۶تبریز | عکس:شهرداری منطقه۶ آذین بندی شهر برای چهلمین بهار آزادی نمایی از آذین بندی معابر توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز | عکس:شهرداری منطقه۷ آذین بندی شهر برای چهلمین بهار آزادی نمایی از آذین بندی معابر توسط شهرداری منطقه ۱۰ تبریز | عکس:شهرداری منطقه ۱۰

او با بیان اینکه این آذین بندی ها تا فردا به اتمام خواهد رسید اظهار داشت: جشنواره بهترین آذین‌بندی محلات تبریز همزمان با دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه نیز برگزار خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز افزود: این جشنواره با هدف جلب مشارکت مردم در جشن های پیروزی انقلاب و ارتقای کمی و کیفی این جشن‌ها به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.