کد خبر : 2139
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1393 - 8:52

بازدید شهردار و رئیس شورای شهر اسلامی شهر تبریز از پروژه های منطقه ۶

بازدید شهردار و رئیس شورای شهر اسلامی شهر تبریز از پروژه های منطقه ۶

 شهردار کلانشهر تبریز به همراه رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر و شهردار و معاونان منطقه ۶ از پروژه های عمرانی درحال اجرای این حوزه بازدید کردند.

 به گزارش آی نیوز، به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، دکتر صادق نجفی به همراه دکتر شهرام دبیری و مهندس سعید حاجی زاده از پروژه های عمرانی منطقه بازدید کردند.
بازدید از پروژه زیباسازی و سنگفرش رفوژ وسط بلوار خلبان، پروژه تعریض پل آجی چای در جاده سنتو، پل موتوژن و تقاطع غیرهمسطح میدان راه آهن ودر برنامه این بازدید قرار داشت.
در این بازدید، شهردار و رئیس شورای شهر کلانشهر تبریز در جریان آخرین وضعیت پروژه های عمرانی درحال اجرای شمالغرب تبریز قرار گرفتند.
در این بازدید، دکتر نجفی شهردار کلانشهر تبریز با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه های عمرانی گفت: با توکل به خدا، پروژه تعریض پل آجی چای تا عید نوروز و پروژه عظیم روگذر میدان راه آهن نیز تا سوم خرداد ماه ۹۴ به بهره برداری خواهد رسید.
دکتر فرهاد روشنی، شهردار منطقه ۶ تبریز در توضیح وضعیت اعتبارات منطقه گفت: درسال گذشته از ۳۷ میلیارد بودجه مصوب سال گذشته تنها ۲۲ میلیارد محقق شده بود این درحالی است که میزان تحقق اعتبارات سال جاری تا پایان ماه دهم بیش از ۱۱۲ درصد بوده است.
وی یادآور شد: ۴۵ درصد درآمدهای منطقه بصورت نقدی و ۶۶ درصد غیرنقدی بوده که با تلاشهای پرسنل خدوم و برنامه های کاربردی مدیریتی در آینده وضعیت درآمدهای نقدی بهتر خواهد شد.
وی تصریح کرد: با وجود محدودیتها و مشکلات جاری منطقه در حوزه فضای سبز در بین مناطق دهگانه مقام اول را کسب کردیم، بخصوص در بخش زیرساخت ها موفقیتهای چشمگیری داشته ایم.
شهردار منطقه ۶ تبریز با اشاره به اهتمام مدیریت این منطقه به توسعه همه جانبه شهری گفت: در ۱۰ ماه گذشته ۱۳۵ برنامه فرهنگی با محوریتهای فرهنگی حقوق شهروندی، آموزش زندگی شهری، ترویج نشاط اجتماعی، آموزش اصول اجتماعی و زیست محیطی و … به کودکان و نوجوانان اجرا شده است.
دکتر روشنی افزود: شهرداری منطقه ۶ تبریز به عنوان اولین منطقه در بین مناطق دهگانه با فعال سازی شورای فرهنگی محلات در توسعه منطقه با مشارکت مردم همکاری تنگاتنگی را آغاز کرده است.
در این بازدید همچنین دکتر شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز نیز با قابل قبول خواندن عملکرد شهرداری منطقه ۶ طی ۱۰ ماه گذشته گفت: امید است با تعریف پروژه های مشارکتی و جذب سرمایه گذاری های بخش خصوصی، شاهد تحول در شمالغرب تبریز باشیم.
وی وجود اراضی بایر و وسیع در این منطقه را پتانسیل مهمی برای جذب سرمایه گذاران خواند و تصریح کرد: باید برای کارآفرینی و اشتغالزایی در این اراضی برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد و مجموعه ی شورای شهر نیز از این حرکت حمایت می کند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.