کد خبر : 2200
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1393 - 8:24

صالح پناه: انگیزه بازیکنان تیم فوتبال شهرداری تبریز دوچندان شده است

صالح پناه: انگیزه بازیکنان تیم فوتبال شهرداری تبریز دوچندان شده است

معاون ورزش سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز بر روند روبه رشد و افزایش انگیزه بازیکنان تیم فوتبال شهرداری تبریز در ادامه مسابقات لیگ دسته یک تاکید کرد.

 

علی صالح پناه با اعلام این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه تغییرات اتفاق افتاده در تیم فوتبال شهرداری کاملا نتیجه بخش بوده است و شاهد روند رو به رشدی در این تیم می باشیم

صالح پناه افزود: تیم شهرداری تبریز در سه بازی اخیر خود و در نیم فصل دوم از سه مسابقه خود ۷ امتیاز بدست آورده است که با نتیجه کاملا رضایت بخشی می باشد.

وی افزود: تیم شهرداری سه بازی نفس گیر و سخت را پشت سر گذاشت و بازیکنان تیم با انجام بازی های عالی در این سه دیدار با انگیزه مضاعف به بازیهای آینده تیم می اندیشند.

معاون سازمان ورزش شهرداری تبریز افزود: در هفته آینده تیم شهرداری تبریز در آبادان به مصاف نفت این شهر می رود که در حال حاضر کادر فنی و بازیکنان برای حضور در این بازی متمرکز شده اند.

پیشکسوت فوتبال تبریز در پایان گفت: در این دیدار رضا معقولی و مصطفی احمدی محروم هستند و به جز این دو نفر تیم شهرداری محروم و یا مصدوم دیگری ندارد.

تیم فوتبال شهرداری تبریز با کسب ۱۷ امتیاز از ۱۴ بازی خود در حال حاضر در رده هفتم جدول رده بندی گروه ب مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.