کد خبر : 2235
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1393 - 7:19

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه آبشار چاوان و میدان مینی گلف ائل گلی

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه آبشار چاوان و میدان مینی گلف ائل گلی

 مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه احداث آبشار چاوان و میدان مینی گلف ائل گلی خبر داد.

 

 مهندس محمدحسین حسن زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: جای خالی مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی در دل فضای تفرجگاهی ائل گلی بسیار احساس می شد.
وی با اشاره به ویژگی های این آبشار تصریح کرد: این مجموعه با تلفیقی از چمن، گل، درخت، سنگ و آب،  محیطی کاملا استثنایی در قسمت شرقی ائل گلی ایجاد می کند.
حسن زاده با بیان اینکه سعی داریم جذابیت لازم را برای حضور شهروندان در این نقطه از ائل گلی فراهم کنیم، گفت: سعی داریم بیشترین حجم بازدید را از اطراف استخر ائل گلی کاهش داده و به قسمت های شرقی و حتی جنوبی ائل گلی که معمولا مردم کمتر استفاده می کنند سوق دهیم.
 مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین با اشاره به منبع تامین آب این آبشار، اظهار داشت: آب انتقال یافته از قنات امام جمعه ابتدا از این آبشار عبور کرده و سپس در صورت نیاز به پایین دست انتقال می یابد.
وی با تاکید بر اینکه این پروژه تا قبل از نوروز ۹۴ آماده افتتاح است، گفت: برکه بزرگی در پایین این آبشار قرار گرفته و هم اکنون عملیات تاسیسات برقی، آبی و روشنایی هم در حال انجام است.
 حسن زاده با اشاره به اینکه آبشار چاوان در پشت زمین اسکیت ائل گلی و محدوده مشرف به باغچه بان احداث می شود، گفت: طول این پروژه ۲۵۰ متر است که در انتهای مسیر نهرشاهی منتهی به استخر ائل گلی راه اندازی می شود.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز همچنین با اشاره به ویژگی های این آبشار صخره ای تصریح کرد: وجود چند پل سنگی برای عبور و مرور شهروندان و مجهز کردن این آبشار به آب نما از جمله  ویژگی های آبشار صخره ای چاوان نام برده می شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.