کد خبر : 2260
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 7:50

شهردار: روند تحول شهر تبریز، با تصویب بودجه سال ۹۴ شتاب می‌گیرد

شهردار: روند تحول شهر تبریز، با تصویب بودجه سال ۹۴ شتاب می‌گیرد

دکتر صادق نجفی بررسی و تصویب لایحه بودجه سال ۹۴ شهرداری تبریز را در وقت مقرر و قانونی، نشان‌دهنده اهتمام مشترک شهرداری و شورای اسلامی شهر دانست

شهردار تبریز گفت: روند تحول شهر تبریز با برخورداری از پشتوانه هدایت، حمایت و نظارت شورای اسلامی شهر، استمرار خواهد داشت.
شهردار تبریز شب گذشته پس از تصویب بودجه ۲۸۵۰ میلیارد تومانی سال ۹۴ ضمن تقدیر از شورای اسلامی شهر تبریز در بررسی و مطالعه بودجه اظهار داشت: مباحث‌عنوان شده از سوی اعضای محترم شورای اسلامی شهر، در ابعاد و نظرگاه‌های مختلف، محورهای ارزشمندی است که قطعا در حوزه‌های اجرایی مورد توجه شهرداری تبریز خواهد بود.
وی تاکید کرد: همچنان که بارها تاکید کرده‌ایم هویت خود را از شورا می‌دانیم و مصمم هستیم تا سال آینده نیز برنامه‌های اجرایی خود را با هدایت، حمایت و نظرات شورا، پیش ببریم.
نجفی در ادامه با اشاره به محتوای کلی بودجه سال ۹۴ گفت: روند پرشتاب پروژه‌های عمرانی سال آینده، همچون سال گذشته با برخورداری از نیازهای مطالعاتی و طبق زمان‌بندی‌ها و اولویت‌بندی‌های منسجم، پیگیری خواهد شد.
شهردار تبریز اضافه کرد: زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها ضرورتی است که مورد تاکید اعضای شورا بوده و با تقویت امکان نظارت، نقش کارساز در مدیریت زمان، هزینه و تحقق شاخص‌های اقتصاد مقاوتی خواهد داشت.
شهردار تبریز، در بخش دیگری از سخنان خود، اجرای برنامه‌های مدون روسازی و آسفالت را از محورهای مهم بودجه سال آتی عنوان کرد و افزود: رفع معضلات روسازی و آسفالت همواره از مطالبات بحق شهروندان است؛ در این راستا، با برنامه‌ریزی‌ها و نیازسنجی‌های صورت‌گرفته، سال آینده شاهد تغییر جدی در آسفالت شهر خواهیم بود.
صادق نجفی در ادامه به اهتمام فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز اشاره و خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های مدون فرهنگی و هنری با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط فرهنگی، سال آینده نیز مورد توجه ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز خواهد بود.
وی تاکید کرد: سعی خواهیم کرد با استمرار هماهنگی و تعامل با بخش‌ها و دستگاه‌های متعدد اجرایی شهر و استان، شتاب و تاثیرگذاری حوزه ای اجرایی را بیشتر کنیم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.