کد خبر : 2298
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1393 - 5:15

عضو شورا خواستار اعلام برنامه‌های سازمان‌های شهرداری به شورا شد

عضو شورا خواستار اعلام برنامه‌های سازمان‌های شهرداری به شورا شد

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه سازمان‌های شهرداری باید برنامه‌های خود را به شورا اعلام کنند، گفت: شهرداری تبریز حقوق کارگران شهرداری را ظرف ۴۸ ساعت آینده به حسابشان واریز کند.

سعید محدث در جلسه امروز شورای شهر تبریز، با اشاره به نزدیک شدن روز درختکاری اظهار داشت: از شهرداری می‌خواهیم برنامه‌هایش را برای این روز اعلام کند.
وی افزود: تلاش برای درخت‌کاری و استفاده از مشارکت مردمی در این زمینه از روش‌هایی است که شهرداری می‌تواند به واسطه آن باعث گسترش فضای سبز شود.
محدث افزود: متاسفانه در جریان بررسی بودجه هیچ گزارشی از عملکرد سازمان‌های شهرداری داده نشد و این سازمان‌ها باید برنامه‌هایشان را به شورا اعلام کنند.
خزانه‌دار شورای شهر تبریز در بخش دیگری از صحبت‌هایش از شهرداری خواست تا حقوق کارگران شهرداری را تا ۴۸ ساعت دیگر به حسابشان واریز کند.
محمد حسن ایسوتچی عضو دیگر شورای شهر تبریز در جلسه امروز شورای شهر با انتقاد از عدم پرداخت حقوق کارگران مناطق شهرداری گفته بود تنها مناطق محدودی حقوق کارگرانشان را پرداخت کرده‌اند در حالی که با توجه به نزدیکی عید نوروز لازم است حقوق این افراد هر چه زودتر به حسابشان ریخته شود.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.